Volkswagen Golf MK5

Usterki, awarie i problemy jednostek diesla
#283155
Obecnie jeździ bez problemu. Wpadłbyś na to że wtryski są BA w silniku BKC?
Problem z uruchomieniem odpalało kiedy chciało. Zmieniłem uszczelnienia pompy Vacum (może na wyrost),
Zabrałem się za wymianę uszczelnień pompowtryskiwaczy i odkryłem ze mam BA.
Auto pali 100% nie występują żadne usterki dziś zrobiłem 200km zero problemów.
Cały czas się zastanawiam co jest grane ze ten typ pompowtrysków siedzi w aucie czy można bezpiecznie na nich jeździć?
#283160
jarek60 pisze:
27 sie 2020, 19:31
Zweryfikuje w przyszłym tygodniu będę regulował "docisk wtrysków popychaczy.
:szok:

Źle zamontowałeś, czy tak z nudów?
jarek60 pisze:
27 sie 2020, 17:31
Obecnie jeździ bez problemu.
Auto pali 100% nie występują żadne usterki dziś zrobiłem 200km zero problemów.
To po co się za to zabierasz? Nie naprawisz, bo działa, ale zepsuć możesz.
jarek60 pisze:
27 sie 2020, 17:31
Cały czas się zastanawiam co jest grane ze ten typ pompowtrysków siedzi w aucie czy można bezpiecznie na nich jeździć?
Jak są sprawne, to 105 KM pojedzie na każdych. Jak byś miał ARL, też by pojechał, ale mógł by być słabszy.
#283161
Jak pisałem wymieniłem uszczelnienia pompowtryskiwaczy i teraz auto odpala 100 na 100 razy od przekręcenia kluczyka, nie miałem czasu już na wyregulowanie popychaczy pompowtrysków. Miałem zajęcie zdobyć część do połamanego pompowtrysku -koszyk mocowania sprężyny.
W przyszłym tygodniu wyreguluję trochę z nudów. (w grzybkach wtrysków dziury były jak by kto wiertłem wywiercił na 4mm głębokie).
Połamanego kawałka koszyka trzymającego sprężynę pompowtrysku nie znalazłem w silniku mimo użycia magnesu.
Taka to nuda.
Zrobię raz a porządnie to potem procentuje. Auto sprawne to se jeżdżę -możesz wierzyć że bez potrzeby nie chce mi się grzebać.
Z nudów w oczekiwanie na wzmacniacz antenowy to i DAB+ uruchomiłem działa na antenie samochodowej. GPS tylko na dostarczonej z radiem.
Kont wyprzedzenia poprawię na 6,3 bo mam tera 7 przy koncie synchronizacji 0.
Opuszczanie regulacja siedzenia kierowcy do zrobienia bo coś nie działa prawidłowo.
GOLFIK II kasowałem silnik był jak pszczółka tylko karoseria po 2 wypadkach to się sypnęła.
Olać tępaków pseudo mechaników -zadajesz pytanie a baran nawet nie wie co odpowiedzieć.
Taka to nuda. MECHANICZNIE MA BYĆ SPRAWNE I TYLE. :hi:
#283163
Tak zabrakło czasu przez to ze musiałem się zając pękniętym koszykiem mocowania sprężyny pompowtrysku.
Czujnik zegarowy pożyczony do niczego się nie nadawał. Autem warsztatu też nie mogę blokować w nieskończoność.
Czujnik zegarowy zakupiłem za 90PLN chiński na Allegro -polecam ze stelażem do mocowania jest dość dobrej jakości.
Czas wyregulować i tyle.

Ile wynosi indukcyjność cewki pompowtrysku?
#283165
Nie potrzebujesz czujnika zegarowego. Jak krzywka zaworu dolotowego jest w górze, i wskazuje kółko popychacza pompowtrysku, to masz maksymalnie wciśnięty wtrysk. Ten wznios jest przez kawałek obrotu wałka, więc nie musisz się stresować że o milimetr czy dwa jest przesunięty.

Tutaj od min 2:30 jest to pokazane:
https://youtu.be/0GH1KuX7RhQ

Zdajesz sobie sprawę z tego że bez ustawienia od nowa popychaczy pompek, mogłeś je rozpie....?

A chociaż zakładałeś pompki z suwmiarką?
#283171
O tej krzywce pisze "buczek" nie dawno ćwiczyłem wymiane uszczelniaczy pompek.

Obrazek

Mogę od siebie dodać ciekawą uwage a tyczy się mojego silnika AVQ a może i innych. Dotyczy ona ustawienia kąta pompki wszędzie piszą o 180' i też tak ustawiłem jakie było moje zdziwienie gdy silnik ładnie odpalił równiutko pracował więc zrobiłem jazde próbną spalanie w mieście około 6 L i tu zaczeły się schody po nagrzaniu silnika 90' spalanie wzrosło do 7,7 L ale mowie sobie sprawdzimy jutro może coś się ułoży i tak przez tydzień jeździłem i nic spalanie duże na ciepłym silniku, więc znowu zdejmowanie pokrywy i sprawdzanie kąta pompki ustawienia jakie ustawiłem zgadzały się więc coś nie tak.
Nastąpiła burza mózgów z mechanikami i między nimi powstał konflikt o to czy 180' czy 220' niby nic ale stara etka pisze że 220' a nowa 180' więc ja jako posiadacz starszego auta zmieniłem kąt na 220' i powiem że spalanie spadło i teraz jest ok, w opisach wszędzie jest opisane że ustawiamy na zimnym silniku ale jak się już rozgrzeje to kąt się zmniejszy może tu leży pies pogrzebany z zużyciem paliwa na gorącym silniku bo na zimnym jest ok.Ot takie moje perturbacje z wymianą uszczelniaczy.