Volkswagen Golf MK5

Usterki, awarie i problemy jednostek diesla
By Sasha -  14 sie 2020, 22:31
 łódzkie
#282981
Witam! Proszę o porady co może być przyczyna zacinania się predkościomierza oraz obrotomierza w momencie zmniejszania prędkości nigdy podczas przyspieszania :wacko:
By kuba94 -  08 gru 2020, 12:29
 pomorskie
#284360
I mnie to dopadło, wskazówka obrotomierza pozostała na 3 tys obrotów. Czy da się wymienić sam silniczek obrotomierza ? Mam stary zegar, na parterze mojego domy jest firma co naprawia smartfony to z przelutowaniem nie powinno być problemu mają sprzętu do lutowanie precyzyjnego dużo. Tylko czy to da się naprawić prze podmiankę silniczka.
By Ktoś -  08 gru 2020, 19:39
 lubuskie
#284366
Witam
Mam problem w moim Golfie V z błędem poduszki po podłączeniu komputera diagnostycznego nie można skasować błędu poduszki,gdy chcę wejść w panel poduszek na komputerze pokazuje że brak komunikacji co może być przyczyną?
Awatar użytkownika
By Cimek -  08 gru 2020, 20:27
 opolskie
#284368
@Ktoś Na pewno problem jest zły temat. Takowy istnieje. Pewne moduł uszkodzony, albo komunikacja z nim. Możliwe, że ten program diagnostyczny to jakaś podpierdółka.
By kuba94 -  14 gru 2020, 9:06
 pomorskie
#284435
W sobotę dokonałem wymiany silniczka w obrotomierzu , korzystając z filmiku z zegarami audi. Z naprawa z zegarami w golfie trzeba trochę inaczej przeprowadzić . Mając np. Stary licznik na części można użyć każdego z silniczków krokowych one czy to od temperatury czy paliwa są zamienne z tymi od prędkości i obrotomierza ja użyłem tego od paliwa mniej zmęczony bo mniej pracuje. Silniczki najpierw trzeba z płytki wyluzować ( użyłem lutownicy bateryjnej z Lidla). Następnie wypiąć je z płytki są dodatkowo osadzone na 2 kółeczkach, które są zabezpieczone zawleczką wciśnięta w kołeczek bez usunięcia tego nie da rady wypiąć silniczka bez uszkodzeń. Później lutowanie ( nie opisuje jak rozebrać licznik to już każdy wie a to prosta sprawa), złożenie licznika. Ale tu składamy tylko tarcze bez wskazówek i szyb idziemy do auta z zegarami i vcds. Przed włożeniem do auta dobrze jest zrobić w koło licznika dwie pętle np. ze szpagatu czy czegoś tam mocnego ( posłuży nam to za raczki do wyjęcia licznika) jedna petl3 zakładamy na stronę lewa druga na prawą i wciskamy licznik do auta. Potem vcds np. Obrotomierza wskazówka przesuwa się prawo lewo i staje na 3 tys. i wtedy wciskamy wskazówki i analogicznie do reszty wskaźników . Po ustawieniu wyciągamy licznik za nasze ,, rączki” ze szpagatu zakładamy szybkę i po robocie . Bez tych uchwytów zrobionych ciężko wyciągnąć licznik jak nie ma szybki. Przejechałem 100 km i wszystko działa .