#283108
Witam...
Zaczynam wątek ponieważ szukając w wyszukiwarce nic ciekawego mi się nie trafiło.Otóż od pewnego czasu mam wrażenie ,ze słyszę świst turbosprężarki podczas przyspieszania .Być może to tylko moje złudzenie,ale wolę dla jasności to sprawdzić metodą "wpompowania powietrza kompresorem".Widziałem gdzieś na necie taką metodę i przyznam ,że uważam ją za dobrą .Chciałbym się was poradzić o to, co zaślepić i gdzie wpompowywać .Co prawda mam 2.0 BMM ,ale pokazane na 1.9 (budowa silnika ta sama).Tak więc...czy dobrym rozwiązaniem będzie zaślepienie turbiny od strony zimnej tj.numer 1 na zdjęciu,a wpuszczenie powietrza w miejscu czujnika ciśnienia tj.numer 2.Gdybym się mylił to poratujcie pomysłem jak prawidłowo to zrobić by sprawdzić szczelność układu.Aaa i ile polecacie wpompować powietrza?1.0 czy 1,5 bara?Z góry dziękuję .Pozdrawiam
Zaczynam wątek ponieważ szukając w wyszukiwarce nic ciekawego mi się nie trafiło.Otóż od pewnego czasu mam wrażenie ,ze słyszę świst turbosprężarki podczas przyspieszania .Być może to tylko moje złudzenie,ale wolę dla jasności to sprawdzić metodą "wpompowania powietrza kompresorem".Widziałem gdzieś na necie taką metodę i przyznam ,że uważam ją za dobrą .Chciałbym się was poradzić o to, co zaślepić i gdzie wpompowywać .Co prawda mam 2.0 BMM ,ale pokazane na 1.9 (budowa silnika ta sama).Tak więc...czy dobrym rozwiązaniem będzie zaślepienie turbiny od strony zimnej tj.numer 1 na zdjęciu,a wpuszczenie powietrza w miejscu czujnika ciśnienia tj.numer 2.Gdybym się mylił to poratujcie pomysłem jak prawidłowo to zrobić by sprawdzić szczelność układu.Aaa i ile polecacie wpompować powietrza?1.0 czy 1,5 bara?Z góry dziękuję .Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 24 sie 2020, 21:33 przez pavlos2, łącznie zmieniany 1 raz.