#284330
Witam,
Około miesiąc temu zaczęło mi podczas przyśpieszania (z reguły na 4 biegu przy 1700 -2000 obr) szarpać samochodem i nie miał mocy by jechać, czasami pomogło jak odpuściłem pedał gazu i znowu dałem w podłogę, a nie raz musiałem zredukować. Teraz zdarza się to coraz częściej i praktycznie na każdym biegu to zjawisko się objawia (im niższy bieg tym przy mniejszych obrotach się to dzieje). Zauważyłem, że najczęściej się to dzieje gdy silnik jest zagrzany oraz przy większym obciążeniu np: jazdy pod górę (na prostej, bądź z góry zjawisko rzadko występuje). Oraz jak jest zagrzany silnik to na postoju trzęsie całą budą jakby zaraz się miał rozpaść silnik.
Błąd jaki wyskakuje to 16688 - Cylinder 4, rozpoznane wypadanie zapłonów.
Zrobiłem Logi dynamiczne i statyczne - proszę o ocenę:
Dynamiczne:
GRUPA 1 : https://log.tunezilla.com/s/RyO6CVPr
GRUPA 3: https://log.tunezilla.com/s/K8rFlcDh
GRUPA 4: https://log.tunezilla.com/s/PjasWmWd
GRUPA 8: https://log.tunezilla.com/s/4oNh8Kag
GRUPA 10: https://log.tunezilla.com/s/DU00kWI8
GRUPA 11: https://log.tunezilla.com/s/u1dIqLq1
W grupie 11 podczas pomiarów dynamicznych szarpało samochodem.
Statyczne:
GRUPA 1: https://log.tunezilla.com/s/dGgBeuMX
GRUPA 4: https://log.tunezilla.com/s/ZNoUw62a
GRUPA 13: https://log.tunezilla.com/s/r1MtX8kd
GRUPA 18: https://log.tunezilla.com/s/6CpdfM98
GRUPA 23: https://log.tunezilla.com/s/534ZngFD
Z tego co widzę to coś jest nie tak chyba ze wszystkimi wtryskami, a najgorzej z 4. Myślałem, żeby pierwsze wiązkę wtryskiwaczy sprawdzić (podoginać piny). Jeżeli to nic nie da, to wymienić uszczelnienia na 4 wtrysku.
Wymieniałem parę miesięcy temu pompę Vacuum (nowa), bo kruciec się obrobił i zaciągał powietrze.
Co myślicie o tym wszystkim?
Około miesiąc temu zaczęło mi podczas przyśpieszania (z reguły na 4 biegu przy 1700 -2000 obr) szarpać samochodem i nie miał mocy by jechać, czasami pomogło jak odpuściłem pedał gazu i znowu dałem w podłogę, a nie raz musiałem zredukować. Teraz zdarza się to coraz częściej i praktycznie na każdym biegu to zjawisko się objawia (im niższy bieg tym przy mniejszych obrotach się to dzieje). Zauważyłem, że najczęściej się to dzieje gdy silnik jest zagrzany oraz przy większym obciążeniu np: jazdy pod górę (na prostej, bądź z góry zjawisko rzadko występuje). Oraz jak jest zagrzany silnik to na postoju trzęsie całą budą jakby zaraz się miał rozpaść silnik.
Błąd jaki wyskakuje to 16688 - Cylinder 4, rozpoznane wypadanie zapłonów.
Zrobiłem Logi dynamiczne i statyczne - proszę o ocenę:
Dynamiczne:
GRUPA 1 : https://log.tunezilla.com/s/RyO6CVPr
GRUPA 3: https://log.tunezilla.com/s/K8rFlcDh
GRUPA 4: https://log.tunezilla.com/s/PjasWmWd
GRUPA 8: https://log.tunezilla.com/s/4oNh8Kag
GRUPA 10: https://log.tunezilla.com/s/DU00kWI8
GRUPA 11: https://log.tunezilla.com/s/u1dIqLq1
W grupie 11 podczas pomiarów dynamicznych szarpało samochodem.
Statyczne:
GRUPA 1: https://log.tunezilla.com/s/dGgBeuMX
GRUPA 4: https://log.tunezilla.com/s/ZNoUw62a
GRUPA 13: https://log.tunezilla.com/s/r1MtX8kd
GRUPA 18: https://log.tunezilla.com/s/6CpdfM98
GRUPA 23: https://log.tunezilla.com/s/534ZngFD
Z tego co widzę to coś jest nie tak chyba ze wszystkimi wtryskami, a najgorzej z 4. Myślałem, żeby pierwsze wiązkę wtryskiwaczy sprawdzić (podoginać piny). Jeżeli to nic nie da, to wymienić uszczelnienia na 4 wtrysku.
Wymieniałem parę miesięcy temu pompę Vacuum (nowa), bo kruciec się obrobił i zaciągał powietrze.
Co myślicie o tym wszystkim?