Re: Usunięcie DPF /filtr cząstek stałych/
: 15 lut 2018, 11:26
Macie może jakiegoś sprawdzonego elektryka/elektronika samochodowego?
Rok temu regenerowałem dpf i po tym miałem cały czas problemy z czujnikiem spalin g450.
Co chwila oddawałem auto do serwisu, coś poprawiali i cały czas mam problemy.
Od lipca do grudnia było ok. Jak pojawiły się mrozy to znowu mam problemy.
Czujnik g450 był wymieniany wielokrotnie na inny.
Z moich obserwacji i domysłów wychodzi, że mam gdzieś przerwę/przebicie na jakimś kabelku, ale nie wiem jak to namierzyć.
Moje podejrzenia wzięły się stąd, że podczas jazdy z podpiętym komputerem na blokach 074 i 075 co jakiś czas wyskakuje ERROR zamiast podawania wartości. Jak kliknę GO to jest ok.
Wydaje mi się, że kable na mrozie robią się twarde i wtedy pojawia się problem. Ostatnio jak jechałem w dłuższą drogę to po rozgrzaniu silnika, skasowaniu błędu było długi czas ok. Aż samochód postał na mrozie przez noc i znowu problem. Zaświecona kontrolka CHECK ENGINE.
Pojawia się albo 001137: Implausible Signal, albo 001139: Signal too High.
Ma ktoś jakieś pomysły? (oprócz takiego żeby wyciąć DPF i wyłączyć go programowo bo na taki sam wpadłem )
Rok temu regenerowałem dpf i po tym miałem cały czas problemy z czujnikiem spalin g450.
Co chwila oddawałem auto do serwisu, coś poprawiali i cały czas mam problemy.
Od lipca do grudnia było ok. Jak pojawiły się mrozy to znowu mam problemy.
Czujnik g450 był wymieniany wielokrotnie na inny.
Z moich obserwacji i domysłów wychodzi, że mam gdzieś przerwę/przebicie na jakimś kabelku, ale nie wiem jak to namierzyć.
Moje podejrzenia wzięły się stąd, że podczas jazdy z podpiętym komputerem na blokach 074 i 075 co jakiś czas wyskakuje ERROR zamiast podawania wartości. Jak kliknę GO to jest ok.
Wydaje mi się, że kable na mrozie robią się twarde i wtedy pojawia się problem. Ostatnio jak jechałem w dłuższą drogę to po rozgrzaniu silnika, skasowaniu błędu było długi czas ok. Aż samochód postał na mrozie przez noc i znowu problem. Zaświecona kontrolka CHECK ENGINE.
Pojawia się albo 001137: Implausible Signal, albo 001139: Signal too High.
Ma ktoś jakieś pomysły? (oprócz takiego żeby wyciąć DPF i wyłączyć go programowo bo na taki sam wpadłem )