#4568
jabart, wiem, ¿e Ty siê bêdziesz robi³ wydech. to masz przyk³adowy: 4-w-1 równa d³ugo¶æ. no i przy okazji dolot.
co¶ takiego planujesz?
co¶ takiego planujesz?
szczerze mówi±c nie wiem jak to wyglada od strony technicznej , ale ch³opaki z CS daja 230@430 do jazdy codziennejmaluszek pisze:jabart, wiem, ¿e Ty siê bêdziesz robi³ wydech. to masz przyk³adowy: 4-w-1 równa d³ugo¶æ. no i przy okazji dolot.
co¶ takiego planujesz?
a jak sie ma do tego reszta podzespolow w tej codziennej jezdzie sprzeglo itdjabart pisze:
szczerze mówi±c nie wiem jak to wyglada od strony technicznej , ale ch³opaki z CS daja 230@430 do jazdy codziennej
fredric pisze:a jak sie ma do tego reszta podzespolow w tej codziennej jezdzie sprzeglo itdjabart pisze:
szczerze mówi±c nie wiem jak to wyglada od strony technicznej , ale ch³opaki z CS daja 230@430 do jazdy codziennej
mi chodzi o to ze diesle po takmi modzie ci±gnie do 4200 tzn ze przy tych obrotach ma jeszcze 350nm momentu, seryjny puchnie przy 3500 bo sprê¿arka nie utrzyma sta³ego cisnienia przy takich obrotach (spada cisnienie) a maxymalne obroty w tym silniku to 5000 (do tylu sie kreci)krz_p pisze:tak nie¶mia³o wtr±cê, ¿e benzyny krêc± siê przynajmniej do 6500 obr.