#484
Zapodaje artykulik nt wzmacniania TDi , uwa¿am ,¿e jest do¶æ profi napisany i w miare prawdziwie:
kwestia kierowcy jak ma g³owê na karku to samochód bedzie jezdzi³ i jzedzi³,BRUNO55 pisze:Faktycznie ciekawy artyku³. ale mnie tam wystarczy te moje 105 kucy.
Takie rasowane i wy¿y³owane silniki mo¿e s± i mocne ale ich trwa³o¶æ spada.
Zgadzam siê kolego ale to na serynej turbinie , która wiecej nie dmuchnie.Lanumisu pisze:Kolega ja¼dzi³ octavi± tdi110 zrobion± na 140KM/320nm przez okres od 60 do 160 ty¶ to nawet turbina nie wskazywa³a zu¿ycia.
Tak , tylko ze to nie az taka duza roznica mocy, bo tylko 30 kucy.
105 tki sa ju¿ motorami z komputerem EDC16 i w serii maj± minimum 112KM i poza tym jest du¿y intecooler i na seryjnej dmuchawce da siê zrobiæ 150KM .way4 pisze:Czy kto¶ ma jakie¶ informacje na temat silników 1.9TDI 105 KM po wirusie?? Bo jestem zainteresowany ale obawiam siê trochê o sprzeg³a itp ostatnio s³ysza³em, ¿e ju¿ s± stabilne programy do 140 koni i robi± w VTG ale jak jest z ¿ywotno¶ci± tych silników pó¼niej. Je¶li by kto¶ mia³ jakie¶ info albo mia³ w takim silniku chip to prszê o powiedzielenie siê wra¿eniami
Rozumiem, ze kolega zmienil tez caly uklad hamulcowy, a to sa juz koszty ?jabart pisze:Zgadzam siê kolego ale to na serynej turbinie , która wiecej nie dmuchnie.
Jak chcesz to mam znajomego co jezdzi ju¿ pare lat i jego octavia tdi 90 której fabryka da³a 95 KM obecnie jezdzi maj±c 190km i nic siê nie dzieje.
Jedynem s³abym punktoem TDI to seryjne turbiny i nieumiejetnie napisany program (za duzy moment obr przy niskich obrotach ) mo¿e spowodowaæ ¶lizganie sie sprzêg³a .