Strona 2 z 4

Re: Slynne awaryjne 2,0 TDI ciekawy art

: 01 sie 2013, 16:41
autor: stefdeath
volf pisze:a jak 2,0 CR ? czy oby na pewno im nic nie dolega?
dolega to co wszystkim dieslom ale nie ma spektakularnych fuckupów.
Jedyne co to w wersjach z wałkami wyrównoważającymi występuje problem z pompą oleju identycznie jak w PD. Podobno poprawili od 2011r. ale kto to wie.
Z usterek które odziedziczyły po 2.0 PD można zaliczyć:
problemy z chłodniczką EGR - przepala się i lubi uciekać tamtędy płyn chłodniczy
klapki w kolektorze ssącym się zacinają ( można je trwale wyłączyć )
pada sterowanie turbiną
Z tego co ustaliłem w bazie vw u mnie wystąpił jak na razie tylko problem nr 3 po przebiegu ok 110 tys. Teraz auto ma prawie 180 tys.i jest ok.

Re: Slynne awaryjne 2,0 TDI ciekawy art

: 02 sie 2013, 23:36
autor: volf
no to coś lepiej ale i tak dość sporo, zwłaszcza że są to stare i dobrze znane problemy.

Re: Slynne awaryjne 2,0 TDI ciekawy art

: 04 sie 2013, 16:34
autor: grejf
Pękające przewody paliwowe 2.0 CR 2011/12, była akcja serwis, co wiadomo się rzadko zdarza w VAG ze względu na koszty, lecz były przypadki pożarów to wzywali :D

Mój wujek ma Q5 2.0 2011, nie wychodzę z inicjatywą diagnostyki to jego 1 audi zachwwala bardzo, ale słyszę jak wyjeżdza czy przyjeżdza, bo ma obok mnie dzialkę to jak młuckarnia z 41r. To jego 1szy diesel :o

obecnie ma 45kkm kupił jako nowy z salonu, odwiedzal 4 razy ASO na gwarancji. Szczegółow nie podaje, bo to taki człowiek coś jest złe, on to ma to i tak jest najlepsze :wink: z czasem to od niego wyciągnę przy ''grilu'' :roll:

Re: Slynne awaryjne 2,0 TDI ciekawy art

: 05 sie 2013, 0:07
autor: volf
dla mnie masakra, mam coraz gorsze zdanie o VAG'u, z drugiej strony najmłodsze auto jakie miałem to 155kkm na blacie więc chyba większość problemów z okresu dorastania rozwiązana.

Re: Slynne awaryjne 2,0 TDI ciekawy art

: 17 paź 2013, 15:22
autor: grejf
update.

Q5 "wujka" wybuchło 50tkm, wymienili silnik lecz nie jest do końca dobrze... Samochód do sprzedania na gwarancji ;(

Re: Slynne awaryjne 2,0 TDI ciekawy art

: 17 paź 2013, 15:25
autor: Mettenoos
grejf pisze:update.

Q5 "wujka" wybuchło 50tkm, wymienili silnik lecz nie jest do końca dobrze... Samochód do sprzedania ;(
za ile ? :D

znam gościa co do nowych aut wkłada stare AFN-y więc może będzie z tego chleb? :D

Re: Slynne awaryjne 2,0 TDI ciekawy art

: 17 paź 2013, 23:29
autor: Tyson
Podobno ASO wymienia pompowtryskiwacze w 2.0TDI 140/170KM. Warunek to brak ingerencji i samochód musi stanąć na drodze.
Kiedyś była akacja tylko na 170-tki, a teraz durzucili 140-tki. Jak twierdzą w ASO jest to pozytywny efekt przejęcia przez VW udziałów od Kulczyka.

Re: Slynne awaryjne 2,0 TDI ciekawy art

: 18 paź 2013, 15:03
autor: Forest
No wymieniają. Mi wymienili jakoś w czerwcu. Jedyny warunek to musiałem zamówić jakąś usługę przeglądu i podobno to też zależy od ASO, niektóre nie wyciągają dodatkowej kasy w ogóle.

Re: Slynne awaryjne 2,0 TDI ciekawy art

: 19 paź 2013, 13:31
autor: grejf
grejf pisze:
mettenos pisze:
grejf pisze:update.

Q5 "wujka" wybuchło 50tkm, wymienili silnik lecz nie jest do końca dobrze... Samochód do sprzedania ;(
za ile ? :D

znam gościa co do nowych aut wkłada stare AFN-y więc może będzie z tego chleb? :D
dobra opcja w Q5 z AFNem :ok2: albo wsadzić od mietka 3.0TD, Lecz 6garów długie mogło by nie wejśc... choociaż..
on ma go w lisingu, dogadał się że coś tam odkupi od niego audi te Q5 tzn wykupi z lisingu, a lising da mu kase na subaru outbeck'a 2.0 Pb w tej cenie.
Wszystko na patentach, taka kasa i przebiegi po 50tkm... trochę to smutne.

Re: Slynne awaryjne 2,0 TDI ciekawy art

: 19 paź 2013, 17:15
autor: maverick
krisv pisze:Padajace dwumasy i ogolnie osprzet czytaj wtryski na kochanym paliwie z ojczyzny :)
Odgrzewam troche temat.
Wiec mowicie,ze w 1.6 diesel oprocz padajacego osprzetu,nie ma narazie ukrytych niespodzianek typu zatarte panewki czy cos takiego?

Re: Slynne awaryjne 2,0 TDI ciekawy art

: 19 paź 2013, 18:04
autor: Tomek2202
Jak to jest z tą wymianą pompowtryskiwaczy czy tylko konkretne roczniki czy jeśli ja mam z 2007 roku to mogę śmiało jechać do ASO i domagać się wymiany ?

Re: Slynne awaryjne 2,0 TDI ciekawy art

: 14 lis 2013, 0:17
autor: adrianSZ
1,6 tdi sa udana jednostka a czeste uszkodzenia wtryskow i pomp wysokiego cisnienia spowodowane sa w przewazajacej ilosci kiepskim paliwem,dwumas przy normalnej eksploatacji powinien starczyc na ok 200-250 tys,jedna z lepszych i najbardziej oszczednych jednostek..

Re: Slynne awaryjne 2,0 TDI ciekawy art

: 14 lis 2013, 0:22
autor: adrianSZ
2.0 CR bardzo udana jednostka,problem pompy oleju został naprawiony,wrazliwy na kiepskie paliwo,często pada przepustnica i klapy wirowe jednak sa to elementy latwo dostepne i niedrogie w zakupie,pasuja od wielu innych modeli VAG,niestety dzisiejsze auto to tylko namiastka jakosci aut sprzed lat...

Re: Slynne awaryjne 2,0 TDI ciekawy art

: 29 sty 2014, 20:58
autor: adrianSZ
2,0 cr nie ma pompowtryskow wiec cos sie niektorym miesza,na codzien mam stycznosc z tymi silnikami i nie zauwazam jakichkolwiek wiekszych problemow..najwiekszy problem to kiepscy mechanicy..

Re: Slynne awaryjne 2,0 TDI ciekawy art

: 29 sty 2014, 21:00
autor: Mettenoos
adrianSZ pisze:2,0 cr nie ma pompowtryskow wiec cos sie niektorym miesza, ..
komu bo nie mogę doczytać :?: