Witam,
Pozwolę się wpiąć do tematu. Otóż mam problem ze swoim BKC i już nie wiem gdzie szukać pomocy.
Auto wpada w notlauf, przeładowanie przekracza 500mbar. Zrobiłem log dynamiczny w grupie 11 i statyczny.
Linki mam tutaj - jeśli można wklejać - jeśli nie proszę o poprawienie.
Dynamiczny:
https://log.malonetuning.com/chart/2573 ... wpEAAAA%3D
Statyczny:
https://log.malonetuning.com/chart/2573 ... wpEAAAA%3D
Z początku podejrzewałem zapieczoną geometrię - sprawdzane na podnośniku. Sztanga pracuje normalnie w całym zakresie, nic nie przycina. Gruszka jest nowa więc widać że ktoś walczył z problemem i nie do końca sobie z tym mógł poradzić.
Bloku pomiarowego z grupy 003 nie ma sensu wrzucać bo wszystko jest tam w najlepszym porządku, egr działa jak złoto - do tego miałem go w rękach i jak by nie patrzeć jest czysty, nagaru prawie nic.
Jedna sprawa jaka mnie niepokoi to głośne syczenie jak wejdzie juz powyżej 1200 obrotów. podciśnienia są szczelne, każde z osobna sprawdzałem - jedynie jak dawałem ciśnienie w wężyk który idzie bodajże na pompę vacuum i jest połączony trójnikiem w stronę serwa to tam powietrze idzie cały czas, nic go nie blokuje - sam przewód jest szczelny.
Przewody IC grube są wporządku, nawet wsadziłem wszędzie nowe uszczelki.
Cały czas chodzi mi po glowie puszka do której wchodzą wszystkie podciśnienia jednak nie potrafię tego dobrze sprawdzić
Będę wdzięczy za pomoc.