Volkswagen Golf MK5

Usterki, awarie i problemy związane z elektroniką i elektryką (oświetlenie, żarówki, liczniki, alarmy, sterowniki itp...)
By Skatcheer -  08 cze 2015, 22:04
 łódzkie
#181470
Witam, mam następujący problem dzisiaj wracając trasą napotkał mnie dziwny problem a dokładnie po 200km po trasie nagle usłyszałem piknięcie i naglę odłączyło mi wspomaganie dojechałem do najbliższego zjazdu i wyłączyłem samochód i ponownie go odpaliłem wspomaganie wróciło po kilku kilometrach niestety problem się pokazał po 3 takim piknięciu wspomaganie padło całkowicie teraz tylko gdy włączę zapłon słyszę pikanie przez kilka sekund miał może ktoś z tym problem i na czym może polegać ? liczę na konkretne odpowiedzi. Pozdrawiam. :unsure:
Awatar użytkownika
By PinkFloyd -  08 cze 2015, 22:28
 zachodniopomorskie
#181478
Skatcheer pisze:Witam, mam następujący problem dzisiaj wracając trasą napotkał mnie dziwny problem a dokładnie po 200km po trasie nagle usłyszałem piknięcie i naglę odłączyło mi wspomaganie dojechałem do najbliższego zjazdu i wyłączyłem samochód i ponownie go odpaliłem wspomaganie wróciło po kilku kilometrach niestety problem się pokazał po 3 takim piknięciu wspomaganie padło całkowicie teraz tylko gdy włączę zapłon słyszę pikanie przez kilka sekund miał może ktoś z tym problem i na czym może polegać ? liczę na konkretne odpowiedzi. Pozdrawiam. :unsure:
Daj scan z vcdsa jaki masz błąd , inaczej to wróżenie z fusów.
By Skatcheer -  08 cze 2015, 22:41
 łódzkie
#181486
Jak był podpinany pod kompa był problem z czujnikiem obrotu kierownicy po usunięciu błędu wspomaganie wraca ale po jakimś czasie problem nawraca.
Awatar użytkownika
By PinkFloyd -  08 cze 2015, 22:44
 zachodniopomorskie
#181487
Skatcheer pisze:Jak był podpinany pod kompa był problem z czujnikiem obrotu kierownicy po usunięciu błędu wspomaganie wraca ale po jakimś czasie problem nawraca.
Daj dokladnie nr bledu, moze brak adaptacji czujnika lub krzywa kierownica, teraz bez bledy to gdybanie.
By Skatcheer -  08 cze 2015, 22:50
 łódzkie
#181490
Jutro podam dokładny kod błędu. Mój mechanik stwierdził ze do wymiany jest cała przekładnia i że problem polega w czujniku od obrotu kierownicy i że nie ma niestety możliwości wymiany czujnika i pozostaje wymiana całej przekładni, ten problem zaczął się pokazywać jak raz wpadłem dziurę i również mi odłączyło wspomaganie ale potem normalnie chodziło niestety problem pokazał się po jakimś czasie zauważyłem ze pada wspomaganie tak jakby się układ przegrzewał lub od delikatnych dziur.

EDIT wt 09 cze 2015, 08:47

kod błędu 00575 czujnik od obrotu kierownicy
By Damis -  17 cze 2015, 18:29
 mazowieckie
#182388
Witam.
Programem AutoCom wyłączyłem(wyprogramowałem) pompę od wspoamagnia ponieważ cały czas na desce świeciła mi się kontrolka żółta od wpsomagania.
Wspomaganie działało i działa dalej na 50% lecz po rozkodowaniu nie świeci się uporczywa kontrolka :)
Wymieniałem czujnik z 3 razy i za każdym razem problem pozostał..

Posiadam już VCDSa w wersji 11.6.3.
Czytałem gdzieś że jest możliwosć VAGiem zmienić częstotliwość pracy pompy.

I tutaj moje pytania:
Jak zakodować z powrotem pompę ale VCDSem?
Czy pompa z niedziałającym czujnikiem skrętu, działająca na 50% da radę podnieść jej wydajność VCDSem?


Pozdrawiam
By Damis -  21 cze 2015, 9:20
 mazowieckie
#182727
Ja posiadam Seata Ibiza IV z 2008 roku z silnikiem 1.9 tdi 105 km. tutaj wspomaganie jest elektrohydrauliczne.
W autoscanie wywala mi błąd czujnika skrętu, po sprawdzeniu napięcia na czujnik z kostki wnioskuję że napięcia tam niestety nie ma na włączonym silniku ( sprawdzałem to jeszcze przez rozkodowaniem)
Awatar użytkownika
By PinkFloyd -  21 cze 2015, 10:16
 zachodniopomorskie
#182736
Damis pisze:Ja posiadam Seata Ibiza IV z 2008 roku z silnikiem 1.9 tdi 105 km. tutaj wspomaganie jest elektrohydrauliczne.
W autoscanie wywala mi błąd czujnika skrętu, po sprawdzeniu napięcia na czujnik z kostki wnioskuję że napięcia tam niestety nie ma na włączonym silniku ( sprawdzałem to jeszcze przez rozkodowaniem)
Jezeli masz elektrohydrauliczne to takie jak w Audi a2 ,sterownik po canie zintegrowany jest z pompa, czesto dostaje sie tam woda i wywala głupoty lub nie ma połączenia. Na necie od groma jest tematów o naprawie tej pompy to samo jest w fabii, audi a2 i itp.
By Damis -  21 cze 2015, 11:56
 mazowieckie
#182747
Szukałem na necie i nie mogę znaleźć żadnych konkretnych informacji. Jeżeli masz jakieś linki to prosiłbym bardzo o podanie, byłbym wdzięczny.

Ale jak zakodowac pompę vcds em?
By Damis -  26 cze 2015, 14:54
 mazowieckie
#183447
wszystko rozumiem ale szukam odpowiedzi na pytania:
jak zakodować pompę wpomagania VCDSem?
Czy z uszkodzonym czujnikiem skrętu i popmpą pracującą w trybie awaryjnym mogę VCDSem zwiększyć jej stałe obroty na większe?


Pozdrawiam
Awatar użytkownika
By PinkFloyd -  26 cze 2015, 14:56
 zachodniopomorskie
#183449
Damis pisze:wszystko rozumiem ale szukam odpowiedzi na pytania:
jak zakodować pompę wpomagania VCDSem?
Czy z uszkodzonym czujnikiem skrętu i popmpą pracującą w trybie awaryjnym mogę VCDSem zwiększyć jej stałe obroty na większe?


Pozdrawiam
Nie, adaptacje sa możliwe jak w sterowniku nie ma błędów.
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 12