#274789
Dzisiaj sprawdzałem błędy i prócz tego w 19 can gateway 00470 nie ma innych błędów. Wszedłem w rozszerzone co mogłem sprawdzić połączenia 2 wires i teraz cyrk sam can bus ma 2 wires ale can infotainment zamiast 2 wires lub 1 jak było wcześniej (pierwszy post) nie wyświetla się nic. Tyle że wyłączyłem w can radio i navi. Może dlatego później sprawdzę. W grupie którejś jeden z bloków był deactivated może jak wyłączyłem radio i navi mmi przestało działać.
Wcześniej miałem błąd jeszcze 01305 - databus for infotainment, przez nie ori radio ale je wykodowalem i zniknął więc pewnie temu przy can infotainment już nie ma jakie połączenie 2 wires czy 1 wires bo jest wyłączony.
Ten temat Sharana czytałem chyba 5 razy cały, widziałem te schematy ale jeszcze ich nie patrzyłem .
Problem jest gdzieś pod nosem ale nie chce się pokazać. Jest możliwość że przewody mające złamaną otuline robią przebicie na inne pełne? W drzwiach kierowcy już ktoś wcześniej izolowal brązowy przewód (widać gole zwoje), czerwony z żółtym paskiem też jest spekany, reszta jest cała. Dlatego nie do końca jestem przekonany o przerwie w drzwiach kierowcy. A to masa i prąd jest więc odcielo by drzwi i błędy by były odnośnie nich. Przy wolnej chwili ogarnę mimo wszystko te przewody potem grzebanie dalej. Nie chcę połowy auta rozebrać
Wcześniej miałem błąd jeszcze 01305 - databus for infotainment, przez nie ori radio ale je wykodowalem i zniknął więc pewnie temu przy can infotainment już nie ma jakie połączenie 2 wires czy 1 wires bo jest wyłączony.
Ten temat Sharana czytałem chyba 5 razy cały, widziałem te schematy ale jeszcze ich nie patrzyłem .
Problem jest gdzieś pod nosem ale nie chce się pokazać. Jest możliwość że przewody mające złamaną otuline robią przebicie na inne pełne? W drzwiach kierowcy już ktoś wcześniej izolowal brązowy przewód (widać gole zwoje), czerwony z żółtym paskiem też jest spekany, reszta jest cała. Dlatego nie do końca jestem przekonany o przerwie w drzwiach kierowcy. A to masa i prąd jest więc odcielo by drzwi i błędy by były odnośnie nich. Przy wolnej chwili ogarnę mimo wszystko te przewody potem grzebanie dalej. Nie chcę połowy auta rozebrać