#274679
Witam wszystkich,
Problem dotyczy VW Jetty z 2007r.
Dzisiaj Vagowałem autko i wyskoczył mi błąd 00470 . Poczytałem trochę niby przewód gdzieś przerwany lub uwalony modół. Przejrzałem peszle w drzwiach, osłony przewodów rzeczywiscie były nadłamane ale przewody nie przerwane. Błędu nie da się skasować .
Do tego wyskoczyły inne błędy ale udało się skasować i nie wróciły, wszystkie były sporadyczne. Najczęściej coś o drzwi sapał przód kierowca i lewy tył plus coś z tyłu ale głupi skasowałem zanim zapisałem.
Teraz moje pytanie czy w peszlu idącym do bagażnika znajduje się rownież przewód gdzieś od CAN ? Ostatnio wcieło mi całe oświetlenie w klapie, winą była złamana masa ale peszla nie ciąłem tylko nową dałem. Nie mam pomysłu gdzie szukać . Po zdjęciu boczka ze strony kierowcy były 3 przewody i blacha jak w czołgu plus sterowniki ale tam wątpię żeby coś było.
Ostatnio padł mi stycznik w zapieciu kierowcy od pasów, więc wyłączyłem go vagiem ale raczej nie to jest problemem.
Patrząc pomiary w can cały czas jest 2 wires, więc nie kminie gdzie problem. Jakieś sugestie>??
Czytałem że przez to pobor prądu może być dodatkowy ale nie sprawdzałem. Wszystko działa poprawnie. Nie zauważyłem problemów z czymkolwiek.
Błąd 1305- nie mam ori radia i navi, dlatego wyskakuje. Wcześniej innych błędów nie było
w polu radio navi wyskakuje cannot be reached z wiadomych powodów
Przyszedł mi jeszcze jeden pomysł. Możliwe że samo połączenie jest z modułem komfortu dobre tylko ma problem can(przerwany przewód) z którymś z modułów np drzwi. Czy jeżeli podejrze bloki pomiarowe i będzie np drzwi 1 na 1 wire to problem będzie w tych drzwiach czy może być gdzieś indziej? Starałem się przewody obejrzeć tyle ile mogłem. Chyba że w środku głębiej gdzieś się zlamaly. Proszę chociaż o wskazówkę.
Monday,03,June,2019,17:23:40:00001
VCDS Version: Release 17.1.3 Running on Windows 7 x64
www.Ross-Tech.com
Address 19: CAN Gateway Labels: 1K0-907-530-V2.clb
Control Module Part Number: 1K0 907 530 K HW: 1K0 907 951
Component and/or Version: J533__Gateway H04 0021
Software Coding: 3D3F074807001002
Work Shop Code: WSC 00066 000 00000
VCID: 2F6C2B20BE1D4D3940-807A
3 Faults Found:
00470 - Company Comfort Databus in Single Wire
011 - Open Circuit
Freeze Frame:
Fault Status: 01101011
Fault Priority: 3
Fault Frequency: 254
Reset counter: 190
Mileage: 255976 km
Time Indication: 0
Date: 2000.00.00
Time: 18:19:40
01333 - Door Control Module; Rear Left (J388)
004 - No Signal/Communication - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00110100
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Reset counter: 213
Mileage: 255716 km
Time Indication: 0
Date: 2000.00.00
Time: 18:54:14
01305 - Databus for Infotainment
004 - No Signal/Communication
Freeze Frame:
Fault Status: 00110100
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Reset counter: 213
Mileage: 255716 km
Time Indication: 0
Date: 2000.00.00
Time: 18:54:14
Dodano po 10 godzinach 8 sekundach:
Sprawdźalem bloki pomiarowe w Can gateway 130 i chyba któryś 140 było 2 wires czyli drzwi odpadają. Jak sprawdzić który moduł nie ma połączenia na 2 bo już mi pomysły się skończyły. Póki co nie zauważyłem problemu w działaniu czegokolwiek.
Dodano po 2 minutach 18 sekundach:
Zastanawia mnie jeszcze połączenie z klimatronikiem ale wszystko działa może tam coś się uwalilo, później to już tylko zostanie moduł i ECU ewentualnie
Dodano po 44 minutach 35 sekundach:
Jak sprawdzić vagiem połączenie drzwi z can? W których grupach?
Dodano po 4 godzinach 41 minutach 23 sekundach:
Serio nikt nie ma pomysłu? Czy jeżeli będę odlaczal moduły i trafię ten co przewód jest urwany to błąd zniknie czy dalej będzie się wyświetlał?
Problem dotyczy VW Jetty z 2007r.
Dzisiaj Vagowałem autko i wyskoczył mi błąd 00470 . Poczytałem trochę niby przewód gdzieś przerwany lub uwalony modół. Przejrzałem peszle w drzwiach, osłony przewodów rzeczywiscie były nadłamane ale przewody nie przerwane. Błędu nie da się skasować .
Do tego wyskoczyły inne błędy ale udało się skasować i nie wróciły, wszystkie były sporadyczne. Najczęściej coś o drzwi sapał przód kierowca i lewy tył plus coś z tyłu ale głupi skasowałem zanim zapisałem.
Teraz moje pytanie czy w peszlu idącym do bagażnika znajduje się rownież przewód gdzieś od CAN ? Ostatnio wcieło mi całe oświetlenie w klapie, winą była złamana masa ale peszla nie ciąłem tylko nową dałem. Nie mam pomysłu gdzie szukać . Po zdjęciu boczka ze strony kierowcy były 3 przewody i blacha jak w czołgu plus sterowniki ale tam wątpię żeby coś było.
Ostatnio padł mi stycznik w zapieciu kierowcy od pasów, więc wyłączyłem go vagiem ale raczej nie to jest problemem.
Patrząc pomiary w can cały czas jest 2 wires, więc nie kminie gdzie problem. Jakieś sugestie>??
Czytałem że przez to pobor prądu może być dodatkowy ale nie sprawdzałem. Wszystko działa poprawnie. Nie zauważyłem problemów z czymkolwiek.
Błąd 1305- nie mam ori radia i navi, dlatego wyskakuje. Wcześniej innych błędów nie było
w polu radio navi wyskakuje cannot be reached z wiadomych powodów
Przyszedł mi jeszcze jeden pomysł. Możliwe że samo połączenie jest z modułem komfortu dobre tylko ma problem can(przerwany przewód) z którymś z modułów np drzwi. Czy jeżeli podejrze bloki pomiarowe i będzie np drzwi 1 na 1 wire to problem będzie w tych drzwiach czy może być gdzieś indziej? Starałem się przewody obejrzeć tyle ile mogłem. Chyba że w środku głębiej gdzieś się zlamaly. Proszę chociaż o wskazówkę.
Monday,03,June,2019,17:23:40:00001
VCDS Version: Release 17.1.3 Running on Windows 7 x64
www.Ross-Tech.com
Address 19: CAN Gateway Labels: 1K0-907-530-V2.clb
Control Module Part Number: 1K0 907 530 K HW: 1K0 907 951
Component and/or Version: J533__Gateway H04 0021
Software Coding: 3D3F074807001002
Work Shop Code: WSC 00066 000 00000
VCID: 2F6C2B20BE1D4D3940-807A
3 Faults Found:
00470 - Company Comfort Databus in Single Wire
011 - Open Circuit
Freeze Frame:
Fault Status: 01101011
Fault Priority: 3
Fault Frequency: 254
Reset counter: 190
Mileage: 255976 km
Time Indication: 0
Date: 2000.00.00
Time: 18:19:40
01333 - Door Control Module; Rear Left (J388)
004 - No Signal/Communication - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00110100
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Reset counter: 213
Mileage: 255716 km
Time Indication: 0
Date: 2000.00.00
Time: 18:54:14
01305 - Databus for Infotainment
004 - No Signal/Communication
Freeze Frame:
Fault Status: 00110100
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Reset counter: 213
Mileage: 255716 km
Time Indication: 0
Date: 2000.00.00
Time: 18:54:14
Dodano po 10 godzinach 8 sekundach:
Sprawdźalem bloki pomiarowe w Can gateway 130 i chyba któryś 140 było 2 wires czyli drzwi odpadają. Jak sprawdzić który moduł nie ma połączenia na 2 bo już mi pomysły się skończyły. Póki co nie zauważyłem problemu w działaniu czegokolwiek.
Dodano po 2 minutach 18 sekundach:
Zastanawia mnie jeszcze połączenie z klimatronikiem ale wszystko działa może tam coś się uwalilo, później to już tylko zostanie moduł i ECU ewentualnie
Dodano po 44 minutach 35 sekundach:
Jak sprawdzić vagiem połączenie drzwi z can? W których grupach?
Dodano po 4 godzinach 41 minutach 23 sekundach:
Serio nikt nie ma pomysłu? Czy jeżeli będę odlaczal moduły i trafię ten co przewód jest urwany to błąd zniknie czy dalej będzie się wyświetlał?