Volkswagen Golf MK5

Usterki, awarie i problemy związane z elektroniką i elektryką (oświetlenie, żarówki, liczniki, alarmy, sterowniki itp...)
#282335
jarek60 pisze:
27 cze 2020, 23:43
zrobiłeś już to wielokrotnie a szczególnie linki z błędami vcds kasujesz co napisze, i masz teraz kolejny pretekst .
żadnych linków z błędami nie kasowałem, przynajmniej nie pamiętam, ale jeśli już gdzieś coś usunąłem - czego nie wykluczam - to musiało to reprezentować drastycznie niski poziom dyskusji i miałem moralny obowiązek dla dobra forum to skasować, pisze ogólnie i o wszystkich bo jak już pisałem nie pamiętam twoich postów


Co do aktualnego tematu, wystarczyło napisać krótko: "sorry pomyliłem się z tym płynem" i byłoby po sprawie


Po _uj te elaboraty?! Od miesięcy nie czytałem i nie usuwałem nic z twoich postów a to że nie używasz szukajki to sprawa oczywista a moderator jest od tego, aby ci o tym przypominać skoro nie potrafisz nauczyć się jednego zdania z pkt. 2 regulaminu


Proponuję weź się ogarnij, ściśnij się za jądra, bądź facetem, przestań płakać. Forum jest tak samo moje jak i twoje, nikt niczego ci nie broni byle miało to sens
#282407
Dexter23pl pisze:
02 lip 2020, 13:55
A po wlaczeniu zapłonu zaswieca Ci sie kierownica na liczniku i gaśnie?
Że też ciągle trzeba wszystkich wodzić za noc i zadawać oczywiste pytania ale czytając wcześniejsze posty jest napisane, że świeci się kontrolka tylko do końca niewiadomo jakiego koloru. Na początku żółta ale czy na pewno?
#282410
JarekK pisze:
01 lip 2020, 20:25
Panowie. Albo mi się wydaje ale mam wrażenie, że nie ważne czy mam silnik zapalony czy zgaszony to mogę z taką samą siłą kręcić kierownicą na postoju. A to chyba nie tak ma być.
A to ciekawa historia bo na postoju na wyłączonym silniku kręcenie kierownicą jest niemalże niemożliwe więc u ciebie występują cuda jakieś chyba że ktoś podłączył u ciebie maglownice na krótko podając stały prąd +12 choć przyznam że nie wiem czy to możliwe w mk5
#282425
Panowie. Wszystko działało tak jak powinno, ale tak jak pisałem na początku jestem po wymianie wałka rozrządu, szkalnek i panewek oraz wszystkich pierdół z tym związanych. Od tego czasu jest właśnie problem z tym wspomaganiem. Zapytam Was może inaczej. Jestem właśnie w Bydgoszczy i tu moje pytanie czy jest ktoś z Bydgoszczy, a dokładnie z Fordonu kto ma VCDS i kabel i ogrania temat z kodwaniem i adaptacja. Podjechałbym sprawdzić.
#282437
No i byłem dziś rozłączyć akumulator i sprawdziłem czy da się kręcić kierownicą n zgaszonym silniku. Fakt nie da się. Po około 10 minutach podłączyłem z powrotem akumulator. Znowu to samo, da się kręcić na swobodnie na zgaszonym silniku. Różnica taka, że po załączeniu z powrotem akumulatora i odpaleniu auta świeciła się kontrolka na żółto. Po kręciłem max w prawo potem max w lewo, wyprostowałem koła i kontrolka żółta zgasła. Ale po odpaleniu dalej Miga na czerwono i jest brzęczek.