Volkswagen Golf MK5

Usterki, awarie i problemy związane z elektroniką i elektryką (oświetlenie, żarówki, liczniki, alarmy, sterowniki itp...)
By bmarcinski -  29 lis 2012, 14:13
 pomorskie
#87953
znalazłem coś takiego


"Można ją aktywować adres 17-Zestaw wskaźników, 07-kodowanie, mamy tu kodowanie krótkie gdzie aby
uzyskać odpowiadające nam funkcje dodajemy lub odejmujemy poszczególne sumy
cyfr przy interesującej nasz opcji, jeżeli chodzi o kontrolkę płynu spryskiwaczy to z pozycji ?? czyli
00??x0x dodajemy 04 i zapisujemy kodowanie funkcją "wykonaj"
przykład: było 0003001 po dodaniu 04 z pola oznaczonego jako ?? uzyskuje się 0007001

tylko ze wiekszość aut nie posiada czujnika ,ja na przykład w swoim nie posiadam ,kontrolkę uaktywniłem lecz po dolaniu cały czas bedzie sie palić bo nie ma czujnika była to opcja za dopłata pakiet zima spryskiwacze lamp ,grzane stołki,podgrzewane dysze spryskiwaczy,i kontrolka poziomu płynu spryskiwaczy
By jootix -  20 lut 2015, 19:42
 podlaskie
#167119
Kilka pytań, na niektóre już padła odpowiedz ale chce doprecyzować.

Czy w zbiorniku jest miejsce na czujnik? Zatkane czy do wycięcia? Czy w każdym zbiorniku?
Którędy najlepiej prowadzić wiązkę do licznika? jakieś foto? TPMS od razu bym pociągnął
Awatar użytkownika
By zbyńo.ko -  20 lut 2015, 22:32
 warmińsko-mazurskie
#167165
Ja w tym miejscu gdzie te kółko wycinałem na czujnik, czujnik dołożyłem, nie przecieka, wiązkę puściłem od strony silnika w podszybiu, a następnie za akumulatorem jest gruba wiązka kabli co idzie do środka i tamtędy tę wiązke od czujnika przepchałem i do licznika pasuje elegancko :ok:
A TPMS puściłem drugą stroną, za schowkiem pasażera, za modułem komfortu i tam jest druga taka gruba wiązka przy podłodze w środku i wychodzi elegancko w komorze silnika, prawie przy samej pompie ABS
Awatar użytkownika
By Sajmon -  21 lut 2015, 1:01
 śląskie
#167193
I do czujnika i do TPMS będzie Ci lepiej od strony schowka pasażera jak zbynio pisze bo i pompa i zbiornik są z tamtej strony.

Wyciągasz schowek, potem demontujesz moduł komfortu i tak lekko u góry jest przelot, kabel Ci wyjdzie w komorze silnika tak w oddali pod plastikowym podszybiem. Nie musisz nic demontować tylko wystarczy że ściągniesz uszczelkę i lekko odchylisz podszybie do góry, bez problemu się da na tyle ze nawet cała ręka wejdzie, przynajmniej moja :D, ale żeby to miało ręce i nogi i dało się poskładać to z tego podszybia będziesz musiał ten kabel przewlec przez kolejny przelot który jest niżej obok mocowania siłownika maski.

Tutaj:Obrazek

Ręke aby go sięgnąć będziesz musiał wsadzić gdzieś tutaj jak u mnie ten kabel wyszedł:

Obrazek
Awatar użytkownika
By lukasboss -  27 kwie 2015, 23:17
 pomorskie
#175916
Pytanko

Czy w nowszych zegarach (czarno białe - golf 6) jest ten sam nr pinu (34) w kostce do podłączenia czujnika czy może inny ?
Awatar użytkownika
By zbyńo.ko -  30 lip 2015, 21:33
 warmińsko-mazurskie
#186955
Ja u siebie zrobiłem tak:
pin 1 do licznika
pin 2 do masy
Pewnie masz, jak coś sie robi to się ma :oczko: A piny są takie jak do kostek w drzwiach do sterownika drzwi do podłączenia Worningów, czy wszystkie małe te piny w kostkach w Bardnetz, w lampce sufitowej przedniej w kostce i w innych miejscach idą :cool:
Obrazek
Awatar użytkownika
By Krzycho -  30 lip 2015, 21:42
 małopolskie
#186959
SZARWUS pisze:A który pin z wtyczki idzie do licznika a który to masa?
Ma ktoś foto jak wygląda pin do licznika? Bo nie wiem czy mam taki...
bez znaczenia ale pin2 to masa :)