Volkswagen Golf MK5

Usterki, awarie i problemy związane z elektroniką i elektryką (oświetlenie, żarówki, liczniki, alarmy, sterowniki itp...)
By MarcinK -  12 mar 2013, 12:34
 -------
#94099
witam Panowie Aku do GTI moze być o mocniejszym prądzie rozruchowym a pojemności jaka byla wczesniej? Np:
AKUMULATOR Kager 72Ah 680A ?
By stefdeath -  15 mar 2013, 17:44
 -------
#94276
MarcinK pisze:Panowie podpowie ktoś w temacie?:)
siema
Ja kupiłem do diesla Varte 74ah i prad roruchowy 680 - czyli i jedno i drugie większe niż było w serii (61ah i 580) i wszystko hula.
Jedyny zonk to to, że aku trochę dłuższy i mi kocyk trochę nie pasi ale jakoś tam dałem radę założyć.
Jak włożysz aku o podobnej pojemności to wymiary powinny być identyczne - to ważne bo w gti jest obudowa plastikowa.
A większy prąd rozruchowy to wg. mnie tylko na plus ;)
By MarcinK -  15 mar 2013, 22:27
 -------
#94302
Wiec wrzuce tego Kagera i bedzie gralo. Ale zbyt pojemny aku to tez chyba nic dobrego bo alternator nie doladuje :-)
By Kamel -  01 lis 2013, 20:34
 mazowieckie
#109955
Do 1,6 to ori 61Ah 330A.
Jeśli chodzi o firmę to do wyboru do koloru :-)
Przy czym ja osobiście nie wziąłbym Centry. Miałem Futurę w MK4, wytrzymała rok, po oddaniu na gwarancji stwierdzili, że wszystko jest ok, a aku jak przed diagnozą dawał ciała tak i po niej dalej nic się nie zmieniło..
Po Futurze wrzuciłem niemieckiego MOLLa (czarnego) i działa do dziś ("za chwilę" będzie leciał 4 rok - ponad 2 lata w MK4 1,8 i 1,5 roku w A4 1,8T - oba w automacie).
O takie coś: http://allegro.pl/moll-kamina-start-62a ... 92957.html" onclick="window.open(this.href);return false;

W oryginale wrzucają VARTA, jednak VARTA sygnowana logiem VW/Audi a VARTA sklepowa to różne jakości :-)
By jurgeen -  20 sty 2014, 0:01
 pomorskie
#116690
czy sprawdzał ktoś w praktyce czy akumulator 77Ah lub większy zmieści się w fabryczne miejsce? bo przy 74Ah już jest trochę ciasno, a wg strony Varta to i nawet 85Ah pasuje
By krisv -  20 sty 2014, 9:57
 mazowieckie
#116747
dziadol pisze:To mnie Panowie zaskoczyliście... Także byłem pewien, że bez zapłonu lustrerka nie są podgrzewane...Lecz innego powodu nie dopatrzyłem się.....Nie wiem czy było coś kombinowane...Golf jest w wersji Comfortline i myśle, że nie było nic kombinowane..., lecz nie mam 100% pewności.....
Przez jakiś czas nazbierało się napraw elektryki, miedzyinnymi....Nie pali się tylni dodatkowy STOP, nie działa opuszczanie/podnoszenie przedniej szyby kierowcy (słychać tylko takie "pyk")...Nie działa światło jak otwieram dzwi pomimo, że jest włączone...I nie wiem czy na podsufitce z tyłu powinny się palić czerwone diody...Światło po włączeniu działa lecz diody nie..
Czujnik klapy silnika szaleje...W innym temacie dostałem podpowiedz aby na moment naprawy/wymiany odpiąć kostkę aby piszczek nie denerwował...

Więc troszeczke od lata się nazbierało problemów elektryki....


Teraz mnie zastanawia przyczyna...wyładowania aku. Skutek znam...Hmmmm... :shock: :?: . Co proponujecie....

Pozdro....

Ja ci moge dokladnie powiedziec co twojemu Golfowi dolega , a dokladniej rzecz biorac ma popekane kable miedzy autem a drzwiami i klapa bagaznika dlatego tez nie zawsze laczy i dochodzi do zwarcia , Jakbys sie podpial VCDSem to wywali ci mase roznych bledow z elektryka klapy i drzwi. Problem wystepywal srednio do 2005 roku , a widzac ze masz BKC ciebie to dotyczy.
By kupszczelisty -  20 sty 2014, 10:24
 wielkopolskie
#116755
Ja mam w Golfie plus 77Ah w plastikowej obudowie. Jedyną rzecz którą musiałem zrobić to pod klemę ujemną trzeba było podciąć kawałek ścianki która znajduje się zaraz za klemą, chociaż na upartego można było tego nie robić. Po zamknięciu obudowy tego nie widać.
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 39