#39197
Czy probowal ktos VCDS-em zmienic przebieg?
Wiem,ze zmienic przebieg w liczniku jest stosunkowo latwo,trudniej jest z ECU.
Wiem,ze zmienic przebieg w liczniku jest stosunkowo latwo,trudniej jest z ECU.
maverick pisze:Czy probowal ktos VCDS-em zmienic przebieg?
Wiem,ze zmienic przebieg w liczniku jest stosunkowo latwo,trudniej jest z ECU.
bercik-20 pisze:Poprostu w Polsce kochamy mały przebieg. Auto zarówno 2 letnie jak i 15 letnie musi miec ponizej 200 tys.
Uczciwie ciezko sprzedac zadbane autko jezdzone na trasach ktore jest w super stanie i ma uczciwe 250 tys i wyglada jak igla. Lepiej kupic taksowke z niemiec z 600 i wiecej skorygowac na 180 i wtedy jest cacy bo auto ma ksiazke seriwsowa od nimieckiego dziadka. A my poprostu wiezymy ze niemiec kupil diesla zeby raz na tydzien jechac do kosciola
maverick pisze:a moglem sie nie pytac...
W Polsce też taki czyn jest przestępstwem!Forest pisze:Może troszkę nie na temat, ale mam pytanko, czy to prawda, że w Niemczech przestawianie licznika jest przestępstwem?
Dokładnie tak, zresztą jak z każdym czynem przestępnym, co innego jest wszczęcie postępowania przygotowawczego w kierunku art. 286 KK (gdzie wyczerpano znamiona czynu zabronionego) a co innego postępowanie prokuratorskie czy sądowe - gdzie może nastąpić skazanie. Czyn ten należy udowodnić w konkretnym okresie czasu, aby go przypisać do osoby sprawcy bądź osoby sprawstwa kierowniczego. Inaczej może być "enka" i umożenie po wszczęciu lub w innym przypadku, na innych materiałach przed wszczęciem p.p. A tak z innej beczki - czy korekta przebiegu licznika nie jest zapisywana w jakiś logach czy innych danych? Jak ja kupowałem swoje VW KMV to mój znajomy, po podłączeniu laptopa (nie wiem jakim programem to sprawdzał) stwierdził, iż nie było nic "grzebane" od daty wprowadzenia fabrycznego soft'u, sprawdzał to o ile pamiętam nawet w logach ABS'u i gdzieś tam, trochę czasu w tym dłubał.mettenos pisze:pod warunkiem że jest się w stanie to udowodnić, ...