Witam,
Moja grzałka znów padła. Niestety próby jej naprawy przez poprawę lutowania spełzły na niczym.
Na początek przywitał mnie błąd "00361 - 012" czyli problem elektryczny. Dał się skasować, ale w OutputTest zero reakcji.
Przelutowałem rezystory i raz działała, na drugi dzień już nie (stały błąd "00361 - 014").
Ponownie ją wyciągnąłem ale od tamtej pory (tj. już chyba 3-ci dzień prób) nie działa. Przelutowałem rezystory pomiarowe, przelutowałem gniazda grzałek, poprawiłem lutowania MOSFETów, ogólnie całą płytkę zalałem topnikiem i na większych układach (poza głównym procesorem i interfejsem CAN) poprawiłem luty na nóżkach. Całość umyta po "naprawie" w IPA.
Niestety nadal nic, a poza tym wczoraj podczas testu grzałka spaliła 100A bezpiecznik... gdzie szukać tu problemu. Co jeszcze zdiagnozować czy zwyczajnie skazać tą grzałkę na złomowiec
Nie mam żadnego HotAir aby wygrzać płytkę, bo może to by to naprawiło ale sam nie wiem.
Poza tym - czymś istotnym różnią się od siebie poszczególne rewizje grzałek 1K0_A,B,C,D,E? SW wydaje się to samo ale HW ma inne numery, więc coś "poprawiali" pytanie czy ma to jakiekolwiek znaczenie. Wszystkie działają w nowszych autach?
Różnice w oznaczeniach po zdj. z Internetu:
1K0963235A HW003 SW0202 RM'03 0-171-132-001 983141K - D
1K0963235A HW004 SW0303 RM'03 0-171-132-001 983141K - D
1K0963235C HW00
6 SW0404 RM'03 0-171-132-001 983141K - F
1K0963235D HW00
7 SW0404 RM'04 0-171-132-001 983141K - G
1K0963235E HW00
8 SW0404 RM'06 0-171-132-001 983141K - K