#238883
Koledzy,
Zostawiając dzieci w szkole wróciłem do samochodu odpaliłem i zonk.
Skrzynia zablokowana na P nie chce ani drgnąć.
Wezwalem assistance gdzie obrotny gość odblokowal mi elektromagnes śrubokrętem.
Co za tym idzie autem mogę się poruszać ale jeśli ponownie dam P znów będzie zablokowana.
Dziś byłem na wstępnej diagnozie tematu gdzie serwisuje samochód.
Diagnoza jest następującą, że do wymiany jest cały wybierak którego jak się domyślacie cena będzie zaporowa w okolicy 1.500-2.000 nowy jako zintegrowany zestaw ze sterownikiem.
Co ciekawe gdy elektryk dał na elektromagnes 12V to działa.
Sterownik skrzyni biegów widzi każdy bieg.
Autem mogę się poruszać ale po zakończonej jezdzie musze je zostawić na N - a jak wiadomo w tym przypadku nie mogę wyjąć kluczyków bo idzie sygnał do blokady na kierownicę.
Czujnik hamulca noznego działa, ale zazwyczaj po wciśnięciu hamulca czuć było na gałce typowe drgniecie odblokowanie elektromagnesu czy to na P czy na N a teraz cisza.
Dziwne skoro elektromagnes działa jak daje się mu 12V.
Elektryk zapisał: elektromagnes nie jest wysterowany przez sterownik selektora biegów. Podejrzenie uszkodzenia w/w sterownika.
Elektromagnes w pozycji N nie rygluje (wg. mnie po 2-3 sekundach gdy nie naciska się hamulca samoczynnie powinien zablokować aby przez przypadek nie włączyć bez hamulca D lub R.
Macie jakieś pomysły, sugestie aby nie ładowac kasy od razu w kompletny wybierak ze sterownikiem? Błędów na vcds brak.
Chce jeszcze podjechać do jakiegoś serwisu skrzyń we Wrocławiu.
Na forum Tourana polecają ASB-DLUGOLEKA.
Z góry dzięki za ew. wskazówki.
Zostawiając dzieci w szkole wróciłem do samochodu odpaliłem i zonk.
Skrzynia zablokowana na P nie chce ani drgnąć.
Wezwalem assistance gdzie obrotny gość odblokowal mi elektromagnes śrubokrętem.
Co za tym idzie autem mogę się poruszać ale jeśli ponownie dam P znów będzie zablokowana.
Dziś byłem na wstępnej diagnozie tematu gdzie serwisuje samochód.
Diagnoza jest następującą, że do wymiany jest cały wybierak którego jak się domyślacie cena będzie zaporowa w okolicy 1.500-2.000 nowy jako zintegrowany zestaw ze sterownikiem.
Co ciekawe gdy elektryk dał na elektromagnes 12V to działa.
Sterownik skrzyni biegów widzi każdy bieg.
Autem mogę się poruszać ale po zakończonej jezdzie musze je zostawić na N - a jak wiadomo w tym przypadku nie mogę wyjąć kluczyków bo idzie sygnał do blokady na kierownicę.
Czujnik hamulca noznego działa, ale zazwyczaj po wciśnięciu hamulca czuć było na gałce typowe drgniecie odblokowanie elektromagnesu czy to na P czy na N a teraz cisza.
Dziwne skoro elektromagnes działa jak daje się mu 12V.
Elektryk zapisał: elektromagnes nie jest wysterowany przez sterownik selektora biegów. Podejrzenie uszkodzenia w/w sterownika.
Elektromagnes w pozycji N nie rygluje (wg. mnie po 2-3 sekundach gdy nie naciska się hamulca samoczynnie powinien zablokować aby przez przypadek nie włączyć bez hamulca D lub R.
Macie jakieś pomysły, sugestie aby nie ładowac kasy od razu w kompletny wybierak ze sterownikiem? Błędów na vcds brak.
Chce jeszcze podjechać do jakiegoś serwisu skrzyń we Wrocławiu.
Na forum Tourana polecają ASB-DLUGOLEKA.
Z góry dzięki za ew. wskazówki.
MODA ZAWSZE PRZEMIJA.
STYL JEST PONADCZASOWY.
GTI.
https://driiive.com/piter/Volkswagen-Go ... #!/gallery" onclick="window.open(this.href);return false;
pzdr,
Piter
mk III GTI Edition
mk I LowFastBrown
mk I classic blue
mk V GTI o.r.i.g.i.n.a.l
STYL JEST PONADCZASOWY.
GTI.
https://driiive.com/piter/Volkswagen-Go ... #!/gallery" onclick="window.open(this.href);return false;
pzdr,
Piter
mk III GTI Edition
mk I LowFastBrown
mk I classic blue
mk V GTI o.r.i.g.i.n.a.l