Volkswagen Golf MK5

Garaż - bolączki mechaniczne, które czasem spotykają nasze Golfy, pytania o płyny eksloatacyjne
#17315
Powiem Ci tak do tak nowego samochodu jak golf V z silnikiem TDI czy TSI nie lałbym innego oleju niz 0w;5w w innym przypadku byłaby to profancja...Silnik jest lepiej chroniony filmem olejowym kiedy uzywamy syntetyka niz mineralny oraz posiada lepsze własciwosci czyszczace :)
Awatar użytkownika
By krz_p -  09 paź 2009, 20:36
 wielkopolskie
#17317
pszczolek pisze:Powiem Ci tak do tak nowego samochodu jak golf V z silnikiem TDI czy TSI nie lałbym innego oleju niz 0w;5w w innym przypadku byłaby to profancja...Silnik jest lepiej chroniony filmem olejowym kiedy uzywamy syntetyka niz mineralny oraz posiada lepsze własciwosci czyszczace :)
motul 300V Competition to syntetyk z najwyższej półki
By speedbass -  28 paź 2009, 14:20
 pomorskie
#17847
dzięki za podpowiedzi, zawsze tylko zostaje problem że nie 200 a 310 KM więc silnik wysilony, 50% większaq moc,
a jak wcisnę to trochę jednak po jeździe wentylator chodzi więc ciepło jest,
czy właśnie ten olej czy inny z półki Motula wziąć
jestem ciekaw czego za granicą używają, muszę kiedyś polatać po forach
Awatar użytkownika
By PiTT -  28 paź 2009, 14:42
 -------
#17848
jak byłem u Compotów to rozmawiałem na temat oleju, ogólnie Motul jest dobry
czy to będzie Specyfic czy jakiś inny Xcess czy jeszcze inny typ to i tak jest bardzo dobry
oczywiście 300V Le Mans jest naprawdę niezłym olejem, ale raczej do bardzo mocno wysilonych jednostek... pytanie czy 300KM+ uznawać za bardzo wysiloną czy dla tego silnika to jeszcze nie za wiele :)
wiadomo że posiadacze Evo i STI kochają te oleje, do tego wymiana co 6-7tyś km.
pytanie tylko czy faktycznie trzeba na codzień taki wlewać, wg. mnie raczej nie
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 152