Volkswagen Golf MK5

Garaż - bolączki mechaniczne, które czasem spotykają nasze Golfy, pytania o płyny eksloatacyjne
Awatar użytkownika
By grejf -  19 paź 2013, 13:06
 mazowieckie
#108767
Nie u kolegi kolegi w sklepie, ale on ma karte z hurtowni i bierze stąd co inter cars ;)
Awatar użytkownika
By grejf -  19 paź 2013, 15:22
 mazowieckie
#108779
volf pisze:http://www.motointegrator.pl/produkty/1 ... -10-237-ml

to może jeszcze modyfikator plus.... 15% kopyta więcej :P
hehe volf modyfikator+ to to samo nano pro tec i Capco tyle że dużo tańsze...
u nas marketing by nie zadziałał jeśli ma tylko chronić, te zwiększenie mocy to Nasz wymysł marketingu
Awatar użytkownika
By grejf -  19 paź 2013, 20:03
 mazowieckie
#108803
nie wiem, ja takie specyfiki bym brał do 80zł max... i wlewał co wymiane. Croom miał jeszcze rok temu ws2 w takich prostych plastikowych butelkach z etykietą jak z wyplutej drukarki czarno białej za 65zł, chyba jeśli dobrze pamiętam. Rzadko się sprzedają takie rzeczy, bo albo się ludzie boja bo słuchają mechaników co wsadzają wszystko do jednego wora z motodoktorami (bo nic o nich nie wiedzą)... a jak już się sprzeda to lepiej w ładnej butelce i za krocie, a jeszcze jak usłyszysz że trzyma 50tkm to już w ogóle ilość 200ml przecież ten modyfikator.
Testy zauważ wszystkie na ten sam dizajn, ma zmniejszyć współczynnik tarcia i stworzyć powłokę nano której się trzyma olej także dla suchego startu...

millers nanodrive kosztuje 320zł, bo ma domieszkę pewnie w jakiejś odpowiedniej proporcji nanotechnologicznego środka, którego Ty możesz kupić za 50zł i samemu dolać do motulka, połowa zostaje w kieszeni...
Nano protec był tylko w 1 sklepie teraz jest wszędzie, bo pewno w de kosztuje 40zł dojedzie do Nas 79zł na półce...
obniżenie jakości pewnych elementów w nowych autach idzie fama, każdy kupuję nano środki bo się boi i jest podaż = ceny up.

taka jest moja opinia, nawet jeśli się różnią jakością w działaniu to pewno nikły procent..

a jak już to to- http://www.zmienolej.pl/oferta/inne-pro ... nik-detail" onclick="window.open(this.href);return false;

bez ceramiki i cena sie wyrównuje...
By volf -  19 paź 2013, 21:36
 -------
#108814
no tylko weź pod uwagę że ja 2 flachy musze lać na wymianę :P

ogólnie zalałem już motulem sp 5w30 ale następna wymiana będzie 5w40 (szkoda kasy jak nie ma filtra), muszę też pomyśleć czy bedzie to motul (dla mnie ważna norma 505 więc jak już to xcess ). Ogólnie to olejowe voodoo ograniczyło się głównie do tego że olej ma być oryginalny albo z Niemiec (jak np castrol). Na papierze większość wygląda podobnie a motul tutaj prawdę mówiąc nie powala więc trzeba pomyśleć.


Teraz nic nie będę dolewał, potem wypłucze silnik i klepnę 2 flachy (raczej ws2, wychodzi najtaniej), potem co wymianę 1.

Widział ktoś może gdzieś zestawianie parametrów chociaż najpopularniejszych olejów ?
By bedfox -  03 lis 2013, 17:54
 śląskie
#110100
z tego co wyczytałem na forum kazdy leje olej badz sie przerzuca na MOTUL SPECYFIC 5w30 czy faktycznie jest to dobry olej ktory warto zalac? ja obecnie mam zalany liqui moly 4600 5w30 a ze czas na zmiane oleju to nie wiem co robic czy zalac ten co mam czy zmienic na motula.wiadomo ze motul to klasa swiatowa w sportach motorowych...ale LM4600 tez chyba zlym olejem nie jest chodz malo znanym. pozdrawiam i czekam na wasza pomoc.
By Mario V -  04 lis 2013, 7:55
 pomorskie
#110130
MOTUL SPECYFIC 5w30 czy liqui moly 4600 5w30 to ta sama półka wiec nie widzę sensu zmieniać, jedynie w LM nie zauważyłem by spełniał norme vw 507 ale jak nie masz DPF to beż różnicy który zalejesz ważne by był z dobrego źródła
Awatar użytkownika
By grejf -  10 lis 2013, 21:35
 mazowieckie
#110685
nie ten olej nadaję się do bardzo eksploatowanych/tuningowanych silników na krótkich odcinkach, wymiany co ~7/8tkm.

kup sobie bo posiadasz pompowtryski i nie masz dpf'a
5W40 MOTUL SPECIFIC VW 505.01
Valvoline DURABLEND DIESEL 5W-40 505.01
Millers Oils XFE-PD 5w40 505.01

lub nieco tańszy b.dobry 505.01 FUCHS TITAN GT1 5W40

nie potrzeba Ci droższego 5W30 ! bez filtra dpf. 5w40 wymiana co 12tkm i spokój.

tylko tam gdzie mają certyfikat producenta np. na str. oil-land, lub zmienolej.
bez certyfikatu kupując po cenie, kupujesz na własne ryzyko.
By patlapucio23 -  11 lis 2013, 10:04
 -------
#110715
Mam zalany Mobil super 3000 xe 5w30 i wcale nie jest to olej longlife i w vw powinno się go wymieniać co 15t /1rok więc dlaczego piszecie że oleje 5w30 to oleje longlife ?

5w30 to droższy olej ? A to niby czemu ? 4l mobila kosztuje 120 zł
  • 1
  • 39
  • 40
  • 41
  • 42
  • 43
  • 152