#289256
Witam nie dawno kupiłem golfa V z DSG DQ250 2.0 TDI 170km przebieg 160kkm.
No i teraz jest taka zagwozdka usłyszałem że podczas redukcji z 3 na 2 występuje pewne stuknięcie. Pojechałem więc do warsztatu gdzie mają doświadczenie w automatach no i pan powiedział że w 90% elektrozawory no i olej. Podczas wymiany zadzwonił do mnie i powiedział że chyba olej niegdy nie był wymieniany bo ma sporo opiłków i stwierdził że należy zdemontować skrzynie. Niestety nie byłem przygotowany na dodatkowy koszt i zostałem na wymianie elektrozaworów i oleju. Jestem po kilku dniach od wymiany no i nic się nie zmieniło no może rzedziej to występuje. O co może tu chodzić?
Ps. Stwierdził że może być to łożysko a wtedy trzeba by było wszystko sprawdzić i koszt przewyższa dobrą używkę ew regenerowaną, ale nic nie chuczy ani nie zgrzyta.
No i teraz jest taka zagwozdka usłyszałem że podczas redukcji z 3 na 2 występuje pewne stuknięcie. Pojechałem więc do warsztatu gdzie mają doświadczenie w automatach no i pan powiedział że w 90% elektrozawory no i olej. Podczas wymiany zadzwonił do mnie i powiedział że chyba olej niegdy nie był wymieniany bo ma sporo opiłków i stwierdził że należy zdemontować skrzynie. Niestety nie byłem przygotowany na dodatkowy koszt i zostałem na wymianie elektrozaworów i oleju. Jestem po kilku dniach od wymiany no i nic się nie zmieniło no może rzedziej to występuje. O co może tu chodzić?
Ps. Stwierdził że może być to łożysko a wtedy trzeba by było wszystko sprawdzić i koszt przewyższa dobrą używkę ew regenerowaną, ale nic nie chuczy ani nie zgrzyta.