Volkswagen Golf MK5

Garaż - bolączki mechaniczne, które czasem spotykają nasze Golfy, pytania o płyny eksloatacyjne
Awatar użytkownika
By piter_golf -  05 sty 2015, 14:26
 kujawsko-pomorskie
#158604
Powiedzcie proszę, dlaczego procedura uruchamiana vcds'em nie uwzględnia tylnich odpowietrzników? Cały czas jest FL+FR. Przód mam ok, ale stale mam problem z zapowietrzonym prawym tyłem po ściąganiu zacisku.
..a gdyby tak podczas procedury zamiast FL+FR poluzować RL+RR?? aby pompa przepchała płyn? Pomóżcie!
#215278
carolsz pisze:
Dexter23pl pisze:Niema blokady :pepsi:
ok odkręciłem, płyn praktycznie prawie pod korek. po co jest z tym korkiem jakiś pływak ? bardzo zmienia płyn barwę jak jest zużyty ?
Ten pływak to czujnik. Jak jest mało płynu to świeci Ci kontrolka na liczniku. Płyn nie zmienia koloru w zbiorniczku, nie zużywa się w nim tez tak jak przy zacisku koła. Nie ma po prostu takiej rotacji jak w układzie chłodzenia. :)
#228955
sebek1993 pisze:Panowie a jaki płyn hamulcowy wlać do swojego Golfa? DOT 4? Bo widzę że są jakieś DOT5.1. Polecicie jakaś markę? ATE, Valvoline? Może coś innego bo mam dylemat. Jaka ilość płynu tam wchodzi? :)
1 litr spokojnie wystarcza. Ja osobiście stosuję ATE DOT 4, ale do marki Valvoline się co raz bardziej przekonuję.