Cimek pisze: ↑27 wrz 2019, 13:04
Co do klucza, to ja tam widzę 6kątny, ale widziałem na zdjęciach nowe korki i już mają M. Od czego zależy?-nie wiem. Najlepiej jak wejdziesz pod spód i zobaczysz co w trawie piszczy.
Sprawdziłem, u mnie też sześciokątny nr.17.
Jestem po wymianie. Po odkręceniu korka spustowego zeszło około litra, po odkręceniu drugiej śruby drugie tyle, razem było około 1.85 czyli książkowo. Mogę powiedzieć że korek spustowy nie ma zadnej uszczelki chyba stosuje się jakieś pasty uszczelniające, czopa łożyska ma uszczelkę ale nie wymienialem, bo nie mogłem dostać w Skoda ASO. Koleś wogole mi tlumaczyl, że olej zmienia się odkręcając tylko korek spustowy i oni tak robią
czyli wymieniają tylko płowe oleju. I weź tu serwisuj auto w ASO
.
Stary olej (w sumie świeży bo miał tylko rok Fuchs, był strasznie ciemny) albo mechanik wymienił mi jak robią to w ASO czyli połowę i był zmieszany ze starym olejem, albo to dziadostwo. JAk go pytałem to mówił że spuszczał tak jak ja teraz, hmm.
Nie ma to jak zrobić sobie, samemu, bo już nikomu nie można wierzyć