#19426
olej zgodny z normą 504/507 czyli longlife przeważnie 5W30 jest rzadszy od jakiegokolwiek o oznaczeniu 5W40
jeśli zapali się kontrolka, że poziom jest za niski to jest za niski a nie że nie ściekł do końca i należy bezwzględnie dolać oleju
otwarcie maski w przypadku niskiego stanu oleju na pewien czas wyłączy ostrzeżenie, jednak najdalej po ok. 100km ponownie się zapali kontrolka,
jednak czujnik poziomu oleju nic nie mierzy drugi raz, poprostu jest to tak ustawione iż komp uznaje, że maska została otwarta w celu dolania oleju i dlatego dopiero po pewnym czasie zapala się ponownie, jeśli nie dolano oleju
na włączonym silniku nie wolno dolewać oleju, olej można dolać jak silnik jest zimny, w innym przypadku można narobić sobie problemów
jeśli zapali się kontrolka, że poziom jest za niski to jest za niski a nie że nie ściekł do końca i należy bezwzględnie dolać oleju
otwarcie maski w przypadku niskiego stanu oleju na pewien czas wyłączy ostrzeżenie, jednak najdalej po ok. 100km ponownie się zapali kontrolka,
jednak czujnik poziomu oleju nic nie mierzy drugi raz, poprostu jest to tak ustawione iż komp uznaje, że maska została otwarta w celu dolania oleju i dlatego dopiero po pewnym czasie zapala się ponownie, jeśli nie dolano oleju
na włączonym silniku nie wolno dolewać oleju, olej można dolać jak silnik jest zimny, w innym przypadku można narobić sobie problemów