Volkswagen Golf MK5

Fotele, tapicerki, deski rozdzielcze, wygłuszenia...
By markol4 -  06 lut 2016, 21:01
 mazowieckie
#214281
Kontynuacja niefortunnie umieszczonego postu:
http://www.vwgolfv.pl/viewtopic.php?p=211933#p211933

Tylko mam teraz szczegółowe zdjęcia ilustrujące powstały problem.

Zdjęcie R1: Obrazek
Na żółto zaznaczyłem miejsce gdzie na oko jakby pasuje jakaś klapka, która mogłaby dociskać matę. Wdaje mi się, że świadczą o tym odciśnięte na brzegach maty ranty. Jak to poprawnie powinno wyglądać w tym miejscu?

Zdjęcie R2: Obrazek
Widać, że zaznaczone na czerwono główne klipsy trzymające matę są na miejscu. Wątpliwość budzi wiszący zaznaczony na żółto fragment bezpośrednio pod uszczelka? Jak to powinno być poprawnie zamocowane? Na czym to ma się trzymać? Bo chyba ewidentnie czegoś musi brakować.
Drugie to mniejsze żółte zaznaczanie gdzie też mata odłazi. Czy w tych miejscach też powinien być jakiś element co ją podtrzymuje?

Zdjęcie R3: Obrazek
Na tym zdjęciu widać jak najczęściej wygląda prawa strona (pasażera) po podniesieniu maski. Na czerwono cały fragment, który odstaje - dlaczego się nie trzyma? A na żółto zaznaczyłem moje podejrzenia - ze tam jakiś trzymający element powinien być. Wnoszę to po rancie na brzegu maty w tym miejscu oraz po tym jak całość wygląda po umieszczeniu tego we właściwym miejscu - widoczne na kolejnym zdjęciu.

Zdjęcie R4: Obrazek
Tak wygląda to co widoczne na zdjęciu R3 po przesunięciu we właściwe położenie. Ale się nie trzyma i zaraz odłazi. Jak to powinno być zamocowane żeby się trzymało jak trzeba? Na żółto zaznaczyłem gdzie na moje oko mógł być jakiś element podtrzymujący ta matę. Ale jak to ma być pojęcia nie mam.

Zdjęcie R5: Obrazek
Tutaj widać to co na R4 tylko nieco w dół. Widać ze niżej jest kolejny element wygłuszenia, który paskudnie odłazi i źle wygląda - a do tego w takim położeniu się z tego powoli i systematycznie sypie to wypełnienie. Pewnie te dwa elementy wygłuszenia (górny i dolny) powinny być jakoś połączone i jednocześnie dociśnięte do grodzi komory silnika. No ale jak to ma tam być?

Liczę, że ktoś pomoże wskazać czego brakuje, żeby to wygłuszenie było należycie zamontowane.

Pozdrawiam!
By orh -  06 lut 2016, 22:12
 małopolskie
#214288
TO wygłuszenie tak ma. Nowe jest sztywniejsze i lepiej leży, u Ciebie on wygląda na kompletne ale nico zmęczone życiem. Albo Sam kombinujesz/kleisz albo kupujesz nowe w ASO tudzież trzecie wyjście olewasz i jeździsz dalej tak.
By markol4 -  07 lut 2016, 9:59
 mazowieckie
#214318
Ok, rozumiem.

Czym to najlepiej podkleić? No, żeby wytrzymywało panująca temperaturę, trzymało się i w razie czego oderwanie i ponowne przyklejenie nie stanowiło problemu?

Najlepiej chyba, gdyby specyfik był na tyle mocny, żeby podkleić tylko w paru krytycznych punktach tak aby całość się trzymała - no i właśnie była łatwa do odklejenia.

Jakiś godny uwagi specyfik?

--
Pozdrawiam!