#202659
Witam,
Ostatnio dokonałem dokładnych pomiarów grubości powłoki lakierniczej na moim Golfie.
Lakier LA7W, grubość od 80um na wewnętrznych elementach (progi, klapy, słupki pod drzwiami), do 120-160 na elementach zewnętrznych (maska, błotniki, nadkola, dach drzwi).
Byłem u fachowca i stwierdził, że przy tym typie lakieru to normalne wartości.
Jak nie zapomnę to później wstawię dokładne wyniki wraz z miejscami pomiarów.
Czasami wychodziło ponad 200 ale to w miejscach zagięcia blachy, nie mogłem przyłożyć dokładnie sondy miernika (miałem miernik z płaską sondą a nie z kulką).
Używałem miernika MGR 10 S AL (BlueTechnology, na pewno sprawny).
Czy grubość powłoki powinna budzić jakieś podejrzenia?
Zaznaczam, że pomiary były symetryczne (te same elementy po obu stronach auta miały identyczne wartości, nawet jeśli były duże).
Może ktoś z was ma doświadczenia z pomiarami takiego auta i może podać wartości?
Byłoby to przydatne dla innych próbujących kupić to auto.
Ostatnio dokonałem dokładnych pomiarów grubości powłoki lakierniczej na moim Golfie.
Lakier LA7W, grubość od 80um na wewnętrznych elementach (progi, klapy, słupki pod drzwiami), do 120-160 na elementach zewnętrznych (maska, błotniki, nadkola, dach drzwi).
Byłem u fachowca i stwierdził, że przy tym typie lakieru to normalne wartości.
Jak nie zapomnę to później wstawię dokładne wyniki wraz z miejscami pomiarów.
Czasami wychodziło ponad 200 ale to w miejscach zagięcia blachy, nie mogłem przyłożyć dokładnie sondy miernika (miałem miernik z płaską sondą a nie z kulką).
Używałem miernika MGR 10 S AL (BlueTechnology, na pewno sprawny).
Czy grubość powłoki powinna budzić jakieś podejrzenia?
Zaznaczam, że pomiary były symetryczne (te same elementy po obu stronach auta miały identyczne wartości, nawet jeśli były duże).
Może ktoś z was ma doświadczenia z pomiarami takiego auta i może podać wartości?
Byłoby to przydatne dla innych próbujących kupić to auto.