krz_p pisze:dodam jeszcze mo¿liwo¶æ uszkodzeñ od kamieni wyrzucanych z pod kó³, szczególnie przednich, mo¿na mieæ wtedy oszlifowany z lakieru rant b³otnika - na dole od strony drzwi
nie zauwazylem, zeby jakiekolwiek uszkodzenia powstaly po tym jak zdjalem chlapacze z przodu. Co wiêcej.. nie chlapie mi po aucie zbytnio.. a przed kaluzami i tak chlapacze nie uchroni±.
Pucowa³em wczoraj ca³e auto politur± wiec obejrza³em wszystko z bliska.
jedynie po zdjeciu chlapaczy z tylu zaczelo troche rzucac blotkiem po dokladce zderzaka
ale wczesniej tez blotko wypada³o poza chlapacz.
Jezeli masz seryjne auto, ktore nie jest obnizone, to nie zdejmuj chlapaczy, bo nie bedzie to wygladac na pewno lepiej- seryjne chlapacze wizualnie nie s± wcale takie z³e..
U mnie, ze wzgledu na obnizenie, zdjecie chlapaczy bylo koniecznoscia, bo juz wczesniej czesto zdarza³o mi siê, ¿e przyciera³y.
co do ET. to et 35 to idealna opcja do golfa przy 7,5" feldze
nalezy dodac, ze tyl mniej wystaje, wiêc felga 8-8,5" jest wrecz wskazana przy takim ET
BTW. to nie zauwazylem zeby cokolwiek mi wystawa³o
jest raczej idealnie.. z tym, ¿e nie mam jakiegos szerokiego kapcia, co by oponka sie ciut naciagnela-215/35
pozdr.