#124779
Witam Panowie. Borykam się od ostatniego półrocza z losowym problem z porannym rozruchem. Problem polega na tym ze trzeba auto długo krecić, po czym zapala i juz nie stwarzając żadnych problemów potrafi jeżdzić kilka miesięcy. Usterka jest trudna do przewidzenia, auto jeżdżi świetnie.
Wczoraj powtórka z historii z tym ze zaraz po odpaleniu udało mi się podpiec kompa który pokazał takie coś
Po kilku minutach pracy z kolei takie cos
Zastanawia jedna rzecz,co mówi nam wartość w grupie 003 "Exhaust Gas Recilualat (acual)" która u mnie ma wartość 460, mg/suw? Po dodaniu i puszczeniu gazu watrość ta stabilzuje się na ok 250mg/suw ale z biegiem czasu ponownie wzrasta niemal dwukrotnie.
Czy oprócz tego widzicie coś niepokojącego?
Wczoraj powtórka z historii z tym ze zaraz po odpaleniu udało mi się podpiec kompa który pokazał takie coś
Po kilku minutach pracy z kolei takie cos
Zastanawia jedna rzecz,co mówi nam wartość w grupie 003 "Exhaust Gas Recilualat (acual)" która u mnie ma wartość 460, mg/suw? Po dodaniu i puszczeniu gazu watrość ta stabilzuje się na ok 250mg/suw ale z biegiem czasu ponownie wzrasta niemal dwukrotnie.
Czy oprócz tego widzicie coś niepokojącego?