Volkswagen Golf MK5

Awatar użytkownika
By PinkFloyd -  07 maja 2014, 11:51
 zachodniopomorskie
#130297
mettenos pisze:
PinkFloyd pisze: albo soft tak napisany.
aktualne ciśnienie odstaje od softu
racja ale czy to wina regenerowanej turbiny czy sofu? Kiedyś jak byly początku modzenia w Polsce w 2003r mialem golfa 4 tdi i mimo żądanego 1,15 mialem 1,3 niestabilne, okazali sie po latach ze nie byla wina turbawki tylko programu który w tamtych latach był napisany. Teraz nie podejrzewam ze ktoś robi maniane, a turbawki regenerowane tak sie czesto zachowują slaby dol, za duży overboost i itp.
Awatar użytkownika
By RekinPoznan -  07 maja 2014, 13:24
 wielkopolskie
#130310
Ok wróciłem z testów wężyk wpięty wprost do podciśnienia :) , rewelacja całkiem inne auto zbierało się znacznie lepiej z niskich obrotów , także drgania podczas ruszania zdawały się być znacznie mniejsze.Być może ktoś faktycznie zwiększył tylko dawkę paliwa a resztę olał.
Awatar użytkownika
By PinkFloyd -  07 maja 2014, 18:27
 zachodniopomorskie
#130335
RekinPoznan pisze:Jakie parametry powinna mieć pompa podciśnienia ? , czy przypadkiem nie było by błędu przy N75 ? , sprawdzę szczelność tych połączeń.
bezpośrednio na wyjściu z pompy powinno być około -0,9 do -1,1 atm , N75 daje błąd jak jest odłączony lub jest zwarcie w przewodach, ale jak tłoczek się zawiesza to nie ma tam potencjometra i błędu nie wywala ( a to jest 90% awarii tego elementu ). Często podciśnienie może się gubic w innych rozgałęzionych przewodach, można zrobić próbe podłączyć N75 tylko z przewodem gruszko bezpośrednio od vacum pomijając inne podciśnienia, jak będzie muł z dołu to wina N75, jak nie to wina innych połączonych podciśnień i ich zaworów.
Awatar użytkownika
By grejf -  14 maja 2014, 17:03
 mazowieckie
#131180
PinkFloyd pisze:Nie ciagnie bo turbawka nie dmucha, malo ciśnienia z dolu to malo paliwa, w regenerowanych to standard ze slaby dol, ja uwazam tylko nowe lub używki, zadna regeneracja nie umie dobrze ustawic ciśnienia, po drugie elementy zamienne to made in China. Poprowadź sam wężyk z gruszki z pominięciem zaworow do wyjscia podciśnienia i zobacz jak idzie na dole, nie kręć powyżej 2500 obr bo zalapie notlauf bo cisnienie będzie na granicy mapsensora, jak będzie tak samo to wina turbawki lub programu, ale stawiam na turbawke.
a jak myślisz :) ? Czy jeżeli PD sa ok, a są to czy by dymił z dołu na niedoładowaiu, czy nie? ,Ma życzenie 60mg w sofcie więc nie mało po 1. Wolno wstające turbo na logu nie oznacza ze to tylko wina regeneracji, bo widać ze dawka także na życzenie rośnie późno.. a to nie klekot z 90' co jak mu przepływka siada to mu tnie dawkę...
Także wytarta zaworownia na 101% Ci da taki objaw wstawania, ja mam reg turbo i mam 1bar przy 1,7rpm =>arl :D

tu masz moją renenerowaną "bez ciśinienia" :cool:
http://vaglog.rtnet.pl/oom_149600.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Awatar użytkownika
By PinkFloyd -  14 maja 2014, 21:21
 zachodniopomorskie
#131229
grejf pisze:
PinkFloyd pisze:Nie ciagnie bo turbawka nie dmucha, malo ciśnienia z dolu to malo paliwa, w regenerowanych to standard ze slaby dol, ja uwazam tylko nowe lub używki, zadna regeneracja nie umie dobrze ustawic ciśnienia, po drugie elementy zamienne to made in China. Poprowadź sam wężyk z gruszki z pominięciem zaworow do wyjscia podciśnienia i zobacz jak idzie na dole, nie kręć powyżej 2500 obr bo zalapie notlauf bo cisnienie będzie na granicy mapsensora, jak będzie tak samo to wina turbawki lub programu, ale stawiam na turbawke.
a jak myślisz :) ? Czy jeżeli PD sa ok, a są to czy by dymił z dołu na niedoładowaiu, czy nie? ,Ma życzenie 60mg w sofcie więc nie mało po 1. Wolno wstające turbo na logu nie oznacza ze to tylko wina regeneracji, bo widać ze dawka także na życzenie rośnie późno.. a to nie klekot z 90' co jak mu przepływka siada to mu tnie dawkę...
Także wytarta zaworownia na 101% Ci da taki objaw wstawania, ja mam reg turbo i mam 1bar przy 1,7rpm =>arl :D

tu masz moją renenerowaną "bez ciśinienia" :cool:
http://vaglog.rtnet.pl/oom_149600.html" onclick="window.open(this.href);return false;
To nie wina wałka, jak podpiął N75 z pominięciem N75 to auto ciągnie z dołu, czyli N75 nie podciąga gruszki do końca - gdzies umyka podciśnienie i stad brak mocy z dołu.
Awatar użytkownika
By grejf -  15 maja 2014, 21:46
 mazowieckie
#131353
:) tak czytałem, ale gdyby podciśnienie było ok to typowy syndrom wałka i hp podtartych.. statystycznie najszybciej wyjdzie po programie że T stoi z dołu :)

niech kolega wykastruje dpf'a i z bańki, jeżeli nie jeździ po €

gdyż tu jest i sred przy 200kkm =-> http://www.touranklub.pl/forum/viewtopic.php?t=5357" onclick="window.open(this.href);return false;
nadmienie że w 90% przypadków walki się wycierają równo i nie klepie bardzo..
Awatar użytkownika
By RekinPoznan -  30 lip 2014, 23:02
 wielkopolskie
#138777
A więc koledzy..... grubsza robota rozpoczęta przy silniku turbawka cala w rozsypce wirnik we wszystkie strony świata ma luz , popychacze hydrauliczne 4 z 8 wyszlifowane , panewki walka rozrządu do wymiany , panewki korbowodowe jak nowe , jeden zawór uszkodzony , pierścienie na tłokach też idą do wymiany , jak poskładamy silnik wstawię nowe logi do analizy.

Pozdrowionka
Awatar użytkownika
By PinkFloyd -  31 lip 2014, 6:57
 zachodniopomorskie
#138792
RekinPoznan pisze:A więc koledzy..... grubsza robota rozpoczęta przy silniku turbawka cala w rozsypce wirnik we wszystkie strony świata ma luz , popychacze hydrauliczne 4 z 8 wyszlifowane , panewki walka rozrządu do wymiany , panewki korbowodowe jak nowe , jeden zawór uszkodzony , pierścienie na tłokach też idą do wymiany , jak poskładamy silnik wstawię nowe logi do analizy.

Pozdrowionka
tak prewencyjnie rozebrałeś :wink: czy cos się posypało, że taka gruba robota? jakies inne były jeszcze objawy?