Volkswagen Golf MK5

Awatar użytkownika
By RekinPoznan -  06 maja 2014, 17:03
 wielkopolskie
#130159
Zwracam się z prośbą o analizę logów grupy 1 , 3 , 8 , 11

http://vaglog.rtnet.pl/rekin20_172179.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.rtnet.pl/rekin20_172180.html" onclick="window.open(this.href);return false;


ten kawałek w grupach 1 , 3 , 8 jest na próbę czy zapisuje na dysk w dalszej części widać już w większym zakresie obrotów.

Pozdrawiam Krzysztof
Ostatnio zmieniony 08 maja 2014, 13:31 przez RekinPoznan, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
By RekinPoznan -  07 maja 2014, 6:25
 wielkopolskie
#130240
Cześć , tak po programie , dzisiaj dołożę statyczne , dostałem także opinie że być może coś z układem paliwowym ? .
No nic dołożę resztę logów to może się coś więcej wyjaśni.


Dzięki i pozdrawiam
Awatar użytkownika
By RekinPoznan -  07 maja 2014, 7:04
 wielkopolskie
#130242
DPF co jakieś 500km głównie poruszam się po mieście , gdy zaczyna się proces wypalania i to na samym początku autko dostaje takiego kopa że aż miło załączam pomiar z hamowni , który wykonałem wczoraj jak widać w dolnym zakresie nie dzieje się totalnie nic :( , dopiero wyżej zaczyna się zabawa ;) , a podczas wypalania już od dołu jest bardzo fajnie szkoda że nie cały czas
Obrazek
Awatar użytkownika
By PinkFloyd -  07 maja 2014, 7:18
 zachodniopomorskie
#130244
Tuner Ci tak napisał program,ze auto ma przyrost momentu dla ochrony dwumasu od 2000 obr? - w serii też tak miałeś? w BLS sa małe turbawki kkk i na serii już dobrze się zbiera od 1500 obr. Jak na BLS to lajtowy program, u mnie w serii bez programu wypluło 122KM, ile miałeś w serii?
Awatar użytkownika
By RekinPoznan -  07 maja 2014, 7:25
 wielkopolskie
#130245
Nie już kupiłem auto z takim bonusem :) , wczoraj byłem tylko pomierzyć co w nim siedzi , nie mam pojęcia czy program został zrobiony celowo czy właśnie coś nie domaga i dlatego taka charakterystyka.Walczę z lekkimi drganiami podczas ruszania , było juz kilka wątków na forum o tym , odnoszę takie wrażenie ze na niskich obrotach dawka paliwa jest za duża na dostarczaną ilość powietrza ? , najciekawsze jest to że podczas wypalania DPF na samiutkim początku objawy te znikają i silnik pracuje już całkiem inaczej.....
By jagood -  07 maja 2014, 8:02
 podkarpackie
#130247
RekinPoznan pisze:Nie już kupiłem auto z takim bonusem :) , wczoraj byłem tylko pomierzyć co w nim siedzi , nie mam pojęcia czy program został zrobiony celowo czy właśnie coś nie domaga i dlatego taka charakterystyka.Walczę z lekkimi drganiami podczas ruszania , było juz kilka wątków na forum o tym , odnoszę takie wrażenie ze na niskich obrotach dawka paliwa jest za duża na dostarczaną ilość powietrza ? , najciekawsze jest to że podczas wypalania DPF na samiutkim początku objawy te znikają i silnik pracuje już całkiem inaczej.....
Proponuję wgrać serie i zobaczyć jak się auto zachowuje
Awatar użytkownika
By RekinPoznan -  07 maja 2014, 8:16
 wielkopolskie
#130248
jagood pisze:
RekinPoznan pisze:Nie już kupiłem auto z takim bonusem :) , wczoraj byłem tylko pomierzyć co w nim siedzi , nie mam pojęcia czy program został zrobiony celowo czy właśnie coś nie domaga i dlatego taka charakterystyka.Walczę z lekkimi drganiami podczas ruszania , było juz kilka wątków na forum o tym , odnoszę takie wrażenie ze na niskich obrotach dawka paliwa jest za duża na dostarczaną ilość powietrza ? , najciekawsze jest to że podczas wypalania DPF na samiutkim początku objawy te znikają i silnik pracuje już całkiem inaczej.....
Proponuję wgrać serie i zobaczyć jak się auto zachowuje


No tak tylko sam tego nie zrobię , co wiąże się z podwójnymi kosztami wgranie serii , potem ewentualnie powrót.....
Jest jeszcze opcja oddania autka do strojenia w dobre ręce i nadzieja że będzie lepiej....
Awatar użytkownika
By RekinPoznan -  07 maja 2014, 10:23
 wielkopolskie
#130277
Tak turbawka jest po regeneracji w tamtym roku wymieniałem , czy warto sprawdzać ciśnienie w układzie paliwowym ? pompa wstępna ? oraz tandem ? . Ciekawe jest to ze podczas wypalania DPF-a ciągnie pięknie od samego dołu , a może by tak podciśnienie odłączyć na chwilkę i zobaczyć ?
Awatar użytkownika
By PinkFloyd -  07 maja 2014, 10:48
 zachodniopomorskie
#130283
Nie ciagnie bo turbawka nie dmucha, malo ciśnienia z dolu to malo paliwa, w regenerowanych to standard ze slaby dol, ja uwazam tylko nowe lub używki, zadna regeneracja nie umie dobrze ustawic ciśnienia, po drugie elementy zamienne to made in China. Poprowadź sam wężyk z gruszki z pominięciem zaworow do wyjscia podciśnienia i zobacz jak idzie na dole, nie kręć powyżej 2500 obr bo zalapie notlauf bo cisnienie będzie na granicy mapsensora, jak będzie tak samo to wina turbawki lub programu, ale stawiam na turbawke.