Volkswagen Golf MK5

By gsm1234566 -  25 cze 2014, 23:53
 warmińsko-mazurskie
#135892
Witam. Bardzo proszę o ocenę logów. Wysokie Bip'y ale generalnie auto chodzi bardzo dobrze żadnego dymienia podczas porannego odpalania ani przyspieszania, jedyny objaw to delikatne drganie na biegu jałowym tak jakby wypadał zapłon co chwilkę. Obroty nie falują.

dynamiczny 011 : http://vaglog.rtnet.pl/mgruba75_177452.html
Statyczny 013 http://vaglog.rtnet.pl/mgruba75_177453.html" onclick="window.open(this.href);return false;
statyczny 023 http://vaglog.rtnet.pl/mgruba75_177453.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Awatar użytkownika
By PinkFloyd -  26 cze 2014, 4:57
 zachodniopomorskie
#135897
Bipy są ok i nie ma sie do czego przyczepić, turbina regenerowana? bo ma slaby dól - wolno wstaje, po chwilowym overbooscie zbija cisnienie ponizej optimum i wolno rosnie trochę przez to tnie osiągi mniejszym ciśnieniem doładowania tym samym pewnie mniejszym wskazanie przeplywki, wykres mocy to pewnie fale Dunaju-problem tkwi w wysterowaniu turbawki a nie zasilaniu, drgawki wiele osób ma tkzw. TTTM, albo pomaga wymiana uszczelniaczy na pompkach.
By gsm1234566 -  26 cze 2014, 15:11
 warmińsko-mazurskie
#135920
Dziś postaram się powtórzyć test turbo zobaczymy co wyjdzie. Czy regenerowana to nie mam pojęcia, z taką kupiłem samochód i jeżdżę tak prawie dwa lata i wydaje się wszystko ok. Lekko gwiżdże ok 1500 obr ale to chyba nic nie znaczy. Co masz na myśli mówiąc że to kwestia wysterowania sprężarki? myślisz że była regenerowana i jest źle zestrojona? Pozdrawiam i dziękuje za odpowiedz
Awatar użytkownika
By PinkFloyd -  26 cze 2014, 21:58
 zachodniopomorskie
#135970
już lepiej czyli przy wolniejszym nabieraniu obrotów zmienna geometria nie idealnie ale lepiej radzi sobie z wysterowaniem ciśnienia, jest lekki lag pow 2200 do 2600 ale nie ma tragedii jeździć dalej i się nie przejmować, kierownice się nie przycinają ale jak się kiedyś posypie lepiej kupić nową lub dobra używkę
Awatar użytkownika
By PinkFloyd -  27 cze 2014, 5:55
 zachodniopomorskie
#135988
gsm1234566 pisze:A powiedz co to oznacza ze nie radzi sobie z wysterowaniem? kierownice są najnormalniej w świecie zużyte?
jeżeli kierownice są czyste a są wahnięcia ciśnienia to mechanizm moze byc zużyty i to jest norma w takim przebiegu, na razie jezdzic nie ma tragedii.
Awatar użytkownika
By PinkFloyd -  27 cze 2014, 16:37
 zachodniopomorskie
#136026
gsm1234566 pisze:ok bardzo Ci dziękuje za ocenę logow. A ile jeszcze taki zestaw powinien wytrzymać? Tak teoretycznie? 20 tys km? 50 tys? Pozdrawiam
nie przewidzisz, moze byc 1 tys albo 50 tys km, jak będzie mocno pogwizdywać to trzeba będzie szukać alternatywy bo nie przewidzisz kiedy wyzionie ducha