#142619
Witam, proszę o analizę Passata B6 z silnikiem 2.0 TDI common rail 140 KM kod silnika CBAB. Auto ma przebieg 245 000 km i od jakiegoś czasu pali się check engine. Dodam, że z samochodem nie ma żadnych problemów, przyspiesza normalnie, pali tyle samo co wcześniej, DPF się ładnie wypala itd tylko pali się check. Błąd w sterowniku zapisuje się taki:
1 Fault Found:
008598 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Signal too High (Rich)
P2196 - 000 - - - MIL ON
Freeze Frame:
Fault Status: 11100000
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Mileage: 234759 km
Time Indication: 0
Date: 2014.06.03
Time: 06:05:41
Freeze Frame:
RPM: 1495 /min
Speed: 79.0 km/h
Lambda: 45.8 %
Mass Air / Rev.: 560.0 mg/str
Voltage: 0.225 V
(no units): 16.0
Voltage: 0.975 V
Błąd po skasowaniu pojawia się znowu po jakimś czasie i tak w kółko.
I teraz mam problem ponieważ mogę wymienić sondę, ale podejrzewam, że błąd może mieć inne podłoże i wymiana nic nie da, więc zrobiłem logi dynamiczne i statyczne. Miałbym prośbę, aby ktoś rzucił okiem na logi i powiedział mi coś więcej jak to wygląda, czy widać coś niepokojącego, jeśli wszystko ok z przepływką , EGR'em itd to wymienię sonde i powinno być po problemie .
http://vaglog.rtnet.pl/log_185656.html" onclick="window.open(this.href);return false; -dynamiczne
http://vaglog.rtnet.pl/log_185657.html" onclick="window.open(this.href);return false; -statyczne
http://vaglog.rtnet.pl/log_185658.html" onclick="window.open(this.href);return false; -dynamiczne
http://vaglog.rtnet.pl/log_185659.html" onclick="window.open(this.href);return false; -dynamiczne
http://vaglog.rtnet.pl/log_185660.html" onclick="window.open(this.href);return false; -BS
http://vaglog.rtnet.pl/log_185661.html" onclick="window.open(this.href);return false; -BS
http://vaglog.rtnet.pl/log_185662.html" onclick="window.open(this.href);return false; -statyczne
http://vaglog.rtnet.pl/log_185663.html" onclick="window.open(this.href);return false; -statyczne
z góry dziękuję za pomoc
1 Fault Found:
008598 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Signal too High (Rich)
P2196 - 000 - - - MIL ON
Freeze Frame:
Fault Status: 11100000
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Mileage: 234759 km
Time Indication: 0
Date: 2014.06.03
Time: 06:05:41
Freeze Frame:
RPM: 1495 /min
Speed: 79.0 km/h
Lambda: 45.8 %
Mass Air / Rev.: 560.0 mg/str
Voltage: 0.225 V
(no units): 16.0
Voltage: 0.975 V
Błąd po skasowaniu pojawia się znowu po jakimś czasie i tak w kółko.
I teraz mam problem ponieważ mogę wymienić sondę, ale podejrzewam, że błąd może mieć inne podłoże i wymiana nic nie da, więc zrobiłem logi dynamiczne i statyczne. Miałbym prośbę, aby ktoś rzucił okiem na logi i powiedział mi coś więcej jak to wygląda, czy widać coś niepokojącego, jeśli wszystko ok z przepływką , EGR'em itd to wymienię sonde i powinno być po problemie .
http://vaglog.rtnet.pl/log_185656.html" onclick="window.open(this.href);return false; -dynamiczne
http://vaglog.rtnet.pl/log_185657.html" onclick="window.open(this.href);return false; -statyczne
http://vaglog.rtnet.pl/log_185658.html" onclick="window.open(this.href);return false; -dynamiczne
http://vaglog.rtnet.pl/log_185659.html" onclick="window.open(this.href);return false; -dynamiczne
http://vaglog.rtnet.pl/log_185660.html" onclick="window.open(this.href);return false; -BS
http://vaglog.rtnet.pl/log_185661.html" onclick="window.open(this.href);return false; -BS
http://vaglog.rtnet.pl/log_185662.html" onclick="window.open(this.href);return false; -statyczne
http://vaglog.rtnet.pl/log_185663.html" onclick="window.open(this.href);return false; -statyczne
z góry dziękuję za pomoc