Volkswagen Golf MK5

By toommek -  23 wrz 2014, 0:42
 -------
#143892
to tylko dlaczego do 120 to leci jak rakieta? zresztą miałem wcześniej toledo 1.9tdi 110 i faktycznie przy 140+ jakby lepiej się zbierał niż ten. Między innymi to pewnie długa lista wydatków przede mną, a może to powodować podwyższone spalanie? to jutro postaram się sprawdzić ten czujnik tak jak pisałeś, no istna komedia z tym samochodem bo do 120-130 spokojnie biorę lancera 140 koni a i z mercem 3.0 220 clsem dla porównania do 100wy wychodziłem na przód to może po prostu przy wyższych prędkościach traci dopiero diametralnie tą moc?
By toommek -  23 wrz 2014, 14:23
 -------
#143906
Nie wiem czy znalazłem to co trzeba ale wrzucam logi dodatkowo zrobiłem jeszcze raz grupe 003 008 010, pamiętam jak próbowałem go modzić i fachowcy nic nie ugrali twierdząc że coś go blokuje ale nie wiedzą co i że to może być wina blokady na skrzyni bo mam te całe dsg. robili różne programy i nie wypluwało na hamowni tylko ze inercyjnej więcej jak 147 364nm.
Logi
003,008,010:
http://vaglog.rtnet.pl/log_187174.html
001,029:
http://vaglog.rtnet.pl/log_187175.html
001,062:
http://vaglog.rtnet.pl/log_187177.html
001,064:
http://vaglog.rtnet.pl/log_187176.html
W tych grupach co podałeś szukałem ale nic bynajmniej mój kabel nie pokazywał. Więc szukałem coś co pokazuje temp i o to wyzej wyniki tego.
By toommek -  23 wrz 2014, 17:12
 -------
#143916
DPF'a w tych azv/bkd bo to jedno i to samo nie było z tego co się orientuje, się znają albo i nie powiedzieli mi że pewnie trzeba przeprogramowywać skrzynię a to dodatkowo 800 zl +-, a jak podjechałem do innej osoby zajmującej się tym sprawdził i powiedział że tak skrzynia ma blokade ale taką że nie przekaże więcej niż 500nm. A co innego może powodować takie spadki dawki paliwa? jest jeszcze jakiś słaby punkt w tych 2.0 tdi co może na to się przekładać? bo jeśli nie uda mi się sprawdzić to w ciemno może kupię ten czujnik g235( o ile dobrze myśle)