Volkswagen Golf MK5

By 7mil -  21 paź 2014, 18:28
 podlaskie
#147384
Wiec tak od dziś posiadam kabelek i najbardziej mi zależało sprawdzić pompki. serducho to 1.9BKC po chipse 140km, który robiłem ok 20 tys km temu. Przebieg ok 145 tys. Jeszcze mało wiem także zwracam się do Was koledzy zrobiłem log z grupy 13,18,23 silnik nie do końca dogrzany nie całe 70 C. Najbradziej martwi mnie grupa 18 gdzie doczytałem się że po puszczaniu gazu powinno być 4 a u mnie jest 128 co to oznacza/? dodam że kąt wtrysku waha się po między -2,5 a -2.0. lepiej ustawić na zero?? CZekam na Wasze porady i komenty

http://vaglog.pl/log_190445.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Awatar użytkownika
By PinkFloyd -  22 paź 2014, 9:11
 zachodniopomorskie
#147479
7mil pisze:Wiec tak od dziś posiadam kabelek i najbardziej mi zależało sprawdzić pompki. serducho to 1.9BKC po chipse 140km, który robiłem ok 20 tys km temu. Przebieg ok 145 tys. Jeszcze mało wiem także zwracam się do Was koledzy zrobiłem log z grupy 13,18,23 silnik nie do końca dogrzany nie całe 70 C. Najbradziej martwi mnie grupa 18 gdzie doczytałem się że po puszczaniu gazu powinno być 4 a u mnie jest 128 co to oznacza/? dodam że kąt wtrysku waha się po między -2,5 a -2.0. lepiej ustawić na zero?? CZekam na Wasze porady i komenty

http://vaglog.pl/log_190445.html" onclick="window.open(this.href);return false;
wszystko ok, jak zmienisz na 0 stracisz na dynamice, 105Km najlepiej maja jak jest ustawione w zakresie -2,5 (-1,5 )
Awatar użytkownika
By PinkFloyd -  22 paź 2014, 10:48
 zachodniopomorskie
#147518
mettenos pisze:ja mam -3 i uważam że jest super w porównaniu do 0
fabrycznie jest od -2,5 do -1,5 , dla mnie na minusie od 1,5 do 3 jest ok, paliwo jest wtryskiwane wcześniej i jest więcej mocy, przy -5 zmieniają się bipy na pompkach i silnik za twardo chodzi, różnica miedzy -2,5 a 0 lub +1 wynosi nawet 10KM. Dlatego braki mocy tuner najpierw niweluje synchronizacja, jak wszystko inne jest OK. Znajomy był Octavia 105KM, moc przy +2 było 99KM, po poprawie na -,2,5 silnik wypluł 112KM czyli standard dla 105KM, po tym był robiony program i silnik wypluł 148KM. Dla tych silników 0 nie jest optymalnym wyborem.