Volkswagen Golf MK5

Awatar użytkownika
By Woytek -  17 lis 2014, 13:52
 śląskie
#150895
Witam proszę o analizę logów mojego auta. Jest awaria tylko nie wiem czy samego wtrysku czy może jeszcze coś objawy to dosyć spore wibracje na silniku i przenoszone są na całą bude, ale sporadycznie na równym gdy auto stoi pod górkę, drgania występują zawsze na ciepłym silniku gdy auto jest ustawione przodem w dół. Na zimnym silniku brak drgań świeżo po odpaleniu i tą chwile do zagrzania silnika. 3 wtrysk jest po regeneracji jakiś rok temu były te same objawy
Oto Logi:
http://vaglog.pl/log_193550.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.pl/log_193551.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.pl/log_193552.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.pl/log_193553.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.pl/log_193554.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Z góry dzięki za objaśnienie problemu
Awatar użytkownika
By PinkFloyd -  17 lis 2014, 17:37
 zachodniopomorskie
#150910
daj mi 023 i 013 pod obciążeniem, wałek sprawdzałeś? bo bipy na minusie na 3 - cim ponad normę, sprawdzałeś cisneinie paliwa na vacum?- bo reszta tez na dużym minusie. Trzecia pompka lata powyżej trybu, masz błędy w sterowniku silnika? Jak wałek i ciśnienie okej, to zamień pompkę miejscami. Jak bipy wędrują za pompką to do wymiany, wrzuć używki bo z tymi regenerowanymi nie zawsze jest jak deklarują. Duże ujemne bipy do -50 w bls to norma, troche inaczej to wygląda w autach z dpfem wlasnie jak bls, te pooszarpywania to na pewno wina tej 3 ale teraz trzeba sprawdzic czemu, po bipach auto musi miec wiecej niż 200 tys jm.
Awatar użytkownika
By Woytek -  17 lis 2014, 21:22
 śląskie
#150929
Na razie nie mam możliwości zrobienia logów o które prosisz nie mam VCDS-a musiał bym poprosić kogoś żeby to zrobił do zamiany wtrysków tez trzeba mieć od razu kompa bo inaczej cała zabawa mija się z celem. Byłem dziś u mechanika który naprawiał mi auto ale wtrysk regenerowany był u innego fachowca na jutro jestem umówiony. Oby to nie był kolejny bezcelowy wydatek. Kolejne logi mogę Ci dać najwcześniej w sobotę lub w piątek, chyba że trzeci5 chciałby to dla mnie zrobić ale nie chcę nikomu się narzucać z robotą. Tak auto ma przejechane ponad 214tyś.
Awatar użytkownika
By PinkFloyd -  17 lis 2014, 23:35
 zachodniopomorskie
#150951
Krzycho pisze:wszystkie powyższe logi są dynamiczne, statycznie to się chyba robi tylko 001 i 004
To ok , o słoniu nie myślałem, gardziej chodziło mi o nosorożca , w logach zobaczylem czas a nie wartość obrotów i mnie zmyliło, pod obciążeniem jak parametr skacze to pewnie pompowtryskiwacz nie daje rady, mam nadzieje że gniazda pompek nie są wyrobione i walkę ok.
Awatar użytkownika
By Woytek -  18 lis 2014, 18:54
 śląskie
#151017
Jestem po wizycie u gościa od regeneracji wtrysków, pierwsze to od razu bez podłączania vcds-a zdiagnozował usterkę nie powiedział tylko na którym cylindrze kuleje. Powiedział żeby najpierw szukać przyczyny w elektryce posprawdzać głownie kable potem resztę bebechów i na bieżąco diagnozować vcds-em. Jeśli po sprawdzeniu z elektryką będzie okej a silnik będzie dalej źle pracował mam wpaść to wymontuje i sprawdzi wtrysk. Wskazywał raczej na usterkę elektryczną niż jakąś mechaniczną. Zresztą Krzychu jechał zemną autem podczas diagnozy którą robił i mówił że silnik chodzi w czasie jazdy normalnie mocy jest tyle ile powinno być na obroty wchodzi tez fajnie, a ma porównanie bo też ma BLS-a tylko to działanie na biegu jałowym jak już wyżej wspomniałem. Może faktycznie jest jakaś usterka elektryczna jest jakaś przerwa albo kabel jakiś przełamany i nie daje tyle prądu ile trzeba i głupieje muszę w piątek podjechać do kumpla i zrobić to jak najszybciej
Awatar użytkownika
By Hiszpanek_28 -  07 mar 2015, 17:45
 dolnośląskie
#169194
Witam. Pozwoliłem sobie podpiąć pod ten temat ponieważ również posiadam MK5 1.9 Tdi BLS DPF.przebieg niby 207 tys . Jakieś fatum opętało mojego BLS-a, o tygodnia jeżdżę z huczącym łożyskiem oporowym nastawiłem się w najbliższy dniach na wymianę a tu dzisiaj zonk, odpalam auto a silnik zaczyna chodzić jakby na 3 cylindry, drga całą budą, podpiołem vcdsa a tu szok
grupa 013. 1cyl 2,94. 2cyl 1,55. 3cyl 0.52. 4cyl 0.92
grupa 018 wszystko w porządku
grupa 023 51 29 31 46

jakiś czas temu jak sprawdzałem grupe 013 to cyl1 0.30 cyl2 0.50 cyl3 0.30 cyl4 0.50

ściągnąłem dekiel podginałem piny we wtyczkach zrobiłem tyle na ile moja wiedza pozwala, co do stanu wałka to nie wiem w niektórych miejscach wyglądał prawie jak lustro

ponoć kilka miesięcy temu były wymieniane gumki na pompkach bo się zapowietrzał.

jeśli macie jakieś pomysły to z góry dziękuje