#272670
Prośba o analizę logów:
na silniku rozgrzanym
Silnik na zimnym raczej ok zarówno jazda jak i na luzie, nowy nabytek więc ciężko ocenić. Na ciepłym natomiast na luzie wpada w chwilowe wibracje - trzęsie całą budą, fakt, że ma zerwany łącznik elastyczny tłumika i chyba poduszkę od strony skrzyni (już zamówione). W normalnej jeździe ma moc i nic się nie dzieje.
grupa 23 - 3 cylinder na zimnym około 40
grupa 18:
powyżej około 2900 obrotów na luzie 4x 4 może tak być?
puszczenie gazu zazwyczaj 4 x 128 dopuszczalne?
świeżo wymieniony olej, przed wymianą rozrządu 87 tys., przed wymianą filtra powietrza i paliwa
Od czasu do czasu wyrzuca również błąd na vag-u przerwa 4 świecy żarowej - można tak jeździć czy wymieniać natychmiast?
Jeśli chodzi o pompowtryskiwacze czy odrazu zaglądać do środka czy może dolać do baku albo zrobić bezpośrednią płukankę liqui moly? Można tak jeździć czy trzeba szybko coś z tym robić?
Dzięki za wszelkie wskazówki i prośba o wybaczenie dla laika.
na silniku rozgrzanym
Silnik na zimnym raczej ok zarówno jazda jak i na luzie, nowy nabytek więc ciężko ocenić. Na ciepłym natomiast na luzie wpada w chwilowe wibracje - trzęsie całą budą, fakt, że ma zerwany łącznik elastyczny tłumika i chyba poduszkę od strony skrzyni (już zamówione). W normalnej jeździe ma moc i nic się nie dzieje.
grupa 23 - 3 cylinder na zimnym około 40
grupa 18:
powyżej około 2900 obrotów na luzie 4x 4 może tak być?
puszczenie gazu zazwyczaj 4 x 128 dopuszczalne?
świeżo wymieniony olej, przed wymianą rozrządu 87 tys., przed wymianą filtra powietrza i paliwa
Od czasu do czasu wyrzuca również błąd na vag-u przerwa 4 świecy żarowej - można tak jeździć czy wymieniać natychmiast?
Jeśli chodzi o pompowtryskiwacze czy odrazu zaglądać do środka czy może dolać do baku albo zrobić bezpośrednią płukankę liqui moly? Można tak jeździć czy trzeba szybko coś z tym robić?
Dzięki za wszelkie wskazówki i prośba o wybaczenie dla laika.