Volkswagen Golf MK5

By jozin -  10 mar 2011, 17:47
 -------
#39744
witam.
bardzo prosze o analize i sugestie. auto wydaje sie słabe i od dołu nie ciagnie, dopiero pozniej ok 1800 obr/min w miare jedzie. dodam ze wszystkie filtry powymieniane.
z gory bardzo dziekuje

grupa 003 - http://vaglog.rtnet.pl/mlekon_38161.html" onclick="window.open(this.href);return false;
grupa 008 - http://vaglog.rtnet.pl/mlekon_38162.html" onclick="window.open(this.href);return false;
grupa 011 - http://vaglog.rtnet.pl/mlekon_38163.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Awatar użytkownika
By Mettenoos -  10 mar 2011, 19:16
 pomorskie
#39747
masz przeładowanie w zakresie obrotów od około 1800 do 2000, gdzie turbo pompuje nawet 2509.2 mbara, najprawdopodobniej kierownice turbosprężarki się przycinają, samochód nigdy nie wszedł ci w tryb awaryjny? Bo 2500 mbar to już spore przeładowanie. Przeładowanie nie występuje w szerokim zakresie obrotów więc być może przegonienie auta po autostradzie może pomóc, ważne żeby często popracować pedałem przyśpieszenia od 0 do 100% położenia, bo wtedy kierownice najbardziej się ruszają

przepływomierz na moje oko jest OK
By jozin -  10 mar 2011, 19:25
 -------
#39748
wlasnie od kiedy sprowadzilem auto ani razu nie wpadl mi w tryb awaryjny i od samego pocztku borykam sie z problemem braku mocy, przyspieszenia i szarpania na 1,2 i czasami 3 biegu do ok 1800 obr/min. choc tez ciezko na 4 i 5 od nizszych obrotow przyspiesza. u brata w tym samym aucie nie ma tego efektu.do tego dochodzi tzw surge turbiny. juz prawie jestem gotowy kupic turbo uzywane :(
Awatar użytkownika
By Mettenoos -  10 mar 2011, 19:42
 pomorskie
#39749
jozin pisze: juz prawie jestem gotowy kupic turbo uzywane :(
to jest największy błąd, wpierw trzeba wymontować turbinę i ją sprawdzić czy wirnik nie ma luzu, jak wygląda, potem wyczyścić, założyć i wypróbować, lepiej wydać 250-300 zł za czyszczenie niż od razu kupować inną, na początek zawsze można zdjąć rurę i sprawdzić luzy wirnika bez wyjmowania turbo

niedawno kumpel wymieniał turbo w octawii, miał podobny efekt jak ty, ale u niego wirnik już ocierał o obudowę
By jozin -  10 mar 2011, 19:53
 -------
#39751
przebieg na ta chwile to ok 168.000. auto kupilem w niemczech z przebiegiem 158.000 km z ksiazka serwisowa. dwumas daje o sobie znac ale baaaardzo delikatnie (czasami delikatnie buja buda na postoju ale naprawde delikatnie)

tez myslalalem o regulacji sztangi ale jest tam tak malo miejsca...
podobno powinienem ja wysluzyc
Ostatnio zmieniony 10 mar 2011, 19:56 przez jozin, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
By Mettenoos -  10 mar 2011, 19:55
 pomorskie
#39752
jozin pisze:przebieg na ta chwile to ok 168.000. auto kupilem w niemczech z przebiegiem 158.000 km z ksiazka serwisowa. dwumas daje o sobie znac ale baaaardzo delikatnie (czasami delikatnie buja buda na postoju ale naprawde delikatnie)

dwumas jak jest na wykończeniu to również potrafi szarpać przy niskich obrotach po gwałtownym dodaniu gazu
By jozin -  10 mar 2011, 19:59
 -------
#39753
mettenos pisze:
jozin pisze:przebieg na ta chwile to ok 168.000. auto kupilem w niemczech z przebiegiem 158.000 km z ksiazka serwisowa. dwumas daje o sobie znac ale baaaardzo delikatnie (czasami delikatnie buja buda na postoju ale naprawde delikatnie)

dwumas jak jest na wykończeniu to również potrafi szarpać przy niskich obrotach po gwałtownym dodaniu gazu
ale czy to daje efekt mulenia jakby nie dostawal odpowiedniej dawki paliwa do 1800 obr/min lub turbo nieprawidłowo pompowało??
By jozin -  12 mar 2011, 8:29
 -------
#39798
moze ktos zinterpretuje komplet logow??

statyczne BS 003 - http://vaglog.rtnet.pl/mlekon_38253.html" onclick="window.open(this.href);return false;
statyczne BS 011 - http://vaglog.rtnet.pl/mlekon_38254.html" onclick="window.open(this.href);return false;

statyczne
MS 001 - http://vaglog.rtnet.pl/mlekon_38255.html" onclick="window.open(this.href);return false;
MS 003 - http://vaglog.rtnet.pl/mlekon_38263.html" onclick="window.open(this.href);return false;
MS 004 - http://vaglog.rtnet.pl/mlekon_38258.html" onclick="window.open(this.href);return false;
MS 007 - http://vaglog.rtnet.pl/mlekon_38260.html" onclick="window.open(this.href);return false;
MS 008 - http://vaglog.rtnet.pl/mlekon_38256.html" onclick="window.open(this.href);return false;
MS 010 - http://vaglog.rtnet.pl/mlekon_38261.html" onclick="window.open(this.href);return false;
MS 013 - http://vaglog.rtnet.pl/mlekon_38257.html" onclick="window.open(this.href);return false;
MS 018 - http://vaglog.rtnet.pl/mlekon_38262.html" onclick="window.open(this.href);return false;
MS 023 - http://vaglog.rtnet.pl/mlekon_38259.html" onclick="window.open(this.href);return false;

dynamiczne
001 - http://vaglog.rtnet.pl/mlekon_38264.html" onclick="window.open(this.href);return false;
003 - http://vaglog.rtnet.pl/mlekon_38266.html" onclick="window.open(this.href);return false;
004 - http://vaglog.rtnet.pl/mlekon_38265.html" onclick="window.open(this.href);return false;
008 - http://vaglog.rtnet.pl/mlekon_38268.html" onclick="window.open(this.href);return false;
010 - http://vaglog.rtnet.pl/mlekon_38269.html" onclick="window.open(this.href);return false;
011 - http://vaglog.rtnet.pl/mlekon_38267.html" onclick="window.open(this.href);return false;
018 - http://vaglog.rtnet.pl/mlekon_38271.html" onclick="window.open(this.href);return false;
023 - http://vaglog.rtnet.pl/mlekon_38270.html" onclick="window.open(this.href);return false;