#95178
Cześć,
Mam problem z moim Golfem.
Co jakiś czas wyskakuje błąd
19558 - Motor for Intake Manifold Flap (V157): No Signal
Sprawdziłem bezpiecznik, wyciagnąłem przepustnicę, wyczyściłem, później podmieniłem z kolegą z Passata B6.
Nadal pojawia się błąd, czasem jest tak że wyskakuje co kilka dni, a czasem po drugim lub trzecim odpaleniu, silnika.
Przepustnica gasząca jest na 100% sprawna, w tej chwili jest założona z Passata, działa przy właczaniu zapłonu i przy wykonywaniu testu VCSDem (tak samo zachowuje sie moja oryginalne przepustnica).
Podejrzewam uszkodzenie wiązki kabli odpowiedzialnych za sygnał z przepustnicy.
Gdzie może występować potencjalne uszkodzenie?
edit:
Czy jest jakiś przekaźnik załączający V157?
Czy ma ktoś schemat elektryczny podłączenia V157, na które piny wchodzi do komputera?
Mam problem z moim Golfem.
Co jakiś czas wyskakuje błąd
19558 - Motor for Intake Manifold Flap (V157): No Signal
Sprawdziłem bezpiecznik, wyciagnąłem przepustnicę, wyczyściłem, później podmieniłem z kolegą z Passata B6.
Nadal pojawia się błąd, czasem jest tak że wyskakuje co kilka dni, a czasem po drugim lub trzecim odpaleniu, silnika.
Przepustnica gasząca jest na 100% sprawna, w tej chwili jest założona z Passata, działa przy właczaniu zapłonu i przy wykonywaniu testu VCSDem (tak samo zachowuje sie moja oryginalne przepustnica).
Podejrzewam uszkodzenie wiązki kabli odpowiedzialnych za sygnał z przepustnicy.
Gdzie może występować potencjalne uszkodzenie?
edit:
Czy jest jakiś przekaźnik załączający V157?
Czy ma ktoś schemat elektryczny podłączenia V157, na które piny wchodzi do komputera?
był Sportline BKC+ wirus 144 KM, 313Nm; jest A4 b5 Avant 1,9tdi AFN