Volkswagen Golf MK5

By paweu -  28 paź 2013, 9:49
 podkarpackie
#109611
W pierwszej kolejności kąt synchronizacji do poprawy, powinien oscylować wokół 0, a u ciebie jest -2,9
By jootix -  28 paź 2013, 9:54
 podlaskie
#109612
Wiem, będzie zrobione. Jak to jest z tym kątem? Każdy silnik będzie pracował lepiej na 0? Czy nie ma reguły? Spalanie na jalowym bez radia, świateł i klimatyzacji mam 0.4-0.5l. Czy po zmianie kąta patrzeć na spalanie czy pompki(BIP)?
Awatar użytkownika
By Mettenoos -  28 paź 2013, 20:23
 pomorskie
#109681
paweu pisze:W pierwszej kolejności kąt synchronizacji do poprawy, powinien oscylować wokół 0, a u ciebie jest -2,9
nie jest wcale powiedziane że na 0 będzie lepiej pracował,

jootix korekcje i BIP-y masz wzorowe
By paweu -  30 paź 2013, 18:57
 podkarpackie
#109817
W pierwszej kolejności kąt synchronizacji do poprawy, powinien oscylować wokół 0, a u ciebie jest -2,9


nie jest wcale powiedziane że na 0 będzie lepiej pracował,
Ale zgodzisz się, że lepiej żeby kąt synchronizacji był bliżej 0 niż -3.
Awatar użytkownika
By Mettenoos -  30 paź 2013, 19:20
 pomorskie
#109821
paweu pisze:
Ale zgodzisz się, że lepiej żeby kąt synchronizacji był bliżej 0 niż -3.
niekoniecznie, mój BLS lepiej tzn. ciszej pracuje na -3, również spalanie delikatnie niższe, wydaje mi się że kąt pomiędzy +/- 6 trzeba ustawiać indywidualnie dla każdego silnika, kiedyś myślałem że każdy powinien mieć sztywne zero a to nie jest do końca prawdą
Awatar użytkownika
By Mettenoos -  30 paź 2013, 19:46
 pomorskie
#109824
zakres dawki wtryskiwanego paliwa to 4-11mg/skok, czas trwania początku wtrysku od 5 do 7 obrotu wału korbowego, widac że wszystko jest w normie a dlaczego skacze - osobiście do końca nie wiem, jedni mówią że może to być wina napinacza rozrządu, inni że bąbelki powietrza w układzie paliwowym a jeszcze inny wskazują na synchronizację wałka, a może i wszystko razem ma wpływ?