Volkswagen Golf MK5

By jmwaj91 -  01 paź 2014, 16:40
 zachodniopomorskie
#144732
Witam kupiłem w sierpniu samochód i od tego czasu mam problem z odpalaniem (jak kupowałem to było to samo ale silnik pracował dobrze jak już odpalił, nadal tak jest) właściwie zawsze niezależnie od tego czy silnik jest zimny czy ciepły. Odpala zawsze, po prostu w większości przypadków muszę długo pokręcić, od czasu do czasu zapala od razu. Jak już odpali to nie ma żadnych problemów. Na kompie wyszło, że druga świeca jest dokończona, w końcu kontrolka zaczeła się pojawiać. Dzisiaj wymieniłem wszystkie świece na nowe. Od razu sprawdziłem czy coś jest lepiej i jak odpaliłem z trzy albo cztery razy to zawsze odpalał od razu. Po południu pojechałem na zakupy i już znowu musiałem długo kręcić żeby odpalić.

Jakieś pomysły co to może być? Za kablem już się rozglądam, więc na dniach mógłbym przedstawić jakieś logi. Czytałem, że w przypadku problemów z odpalaniem na ciepłym warto sprawdzić uszczelnienie na pompowstryskiwaczach albo zakodować podanie większej ilości paliwa na rozruch. To dobry kierunek?
Awatar użytkownika
By PinkFloyd -  03 paź 2014, 9:16
 zachodniopomorskie
#144945
jmwaj91 pisze:Witam kupiłem w sierpniu samochód i od tego czasu mam problem z odpalaniem (jak kupowałem to było to samo ale silnik pracował dobrze jak już odpalił, nadal tak jest) właściwie zawsze niezależnie od tego czy silnik jest zimny czy ciepły. Odpala zawsze, po prostu w większości przypadków muszę długo pokręcić, od czasu do czasu zapala od razu. Jak już odpali to nie ma żadnych problemów. Na kompie wyszło, że druga świeca jest dokończona, w końcu kontrolka zaczeła się pojawiać. Dzisiaj wymieniłem wszystkie świece na nowe. Od razu sprawdziłem czy coś jest lepiej i jak odpaliłem z trzy albo cztery razy to zawsze odpalał od razu. Po południu pojechałem na zakupy i już znowu musiałem długo kręcić żeby odpalić.

Jakieś pomysły co to może być? Za kablem już się rozglądam, więc na dniach mógłbym przedstawić jakieś logi. Czytałem, że w przypadku problemów z odpalaniem na ciepłym warto sprawdzić uszczelnienie na pompowstryskiwaczach albo zakodować podanie większej ilości paliwa na rozruch. To dobry kierunek?
Bardziej obstawiam uszczelki pompek