Witaj serdecznie....kol.@PinkFloyd
Więc z PD wygląda tak jak wklejałem...Czyli Zaraz po odpaleniu wygląda to
19:35:14 Group 013: Idle Stabilization (Injection Quantity Deviation)
-0.05 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 1
-0.85 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 2
-0.73 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 3
1.67 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 4
19:35:14 Group 023: Injector Switch Time Deviation
-38.0 Switch Time Deviat. Cylinder 1
-40.0 Switch Time Deviat. Cylinder 2
-51.0 Switch Time Deviat. Cylinder 3
-84.0 Switch Time Deviat. Cylinder 4
Natomiast przy 80 stopni zmienia się do wartości
20:12:38 Group 013: Idle Stabilization (Injection Quantity Deviation)
0.33 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 1
-0.89 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 2
-0.35 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 3
0.92 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 4
20:12:38 Group 023: Injector Switch Time Deviation
-43.0 Switch Time Deviat. Cylinder 1
-40.0 Switch Time Deviat. Cylinder 2
-39.0 Switch Time Deviat. Cylinder 3
-45.0 Switch Time Deviat. Cylinder 4
Czyli czwarty PD osiąga wartości max do 1mg/str
Ktoś mi kiedyś napisał czytat...
013 nie odpowiada w 100% za pompke..
Wiec jak np samochod leje na 4 cylindrze i ma np 2,6 a bip ma np 15 to nie oznacza ze
pompowtryskiwacz jes do d..
Świadczyc to moze o stanie oringów na pompkach lub słabszej kompresji na danym cylindrze.
Ogólnie przyjmuje sie tak ze jak jest bip jest na sporym minusie to zazwyczaj ozanacza problem
z mala iloscia paliwa. Natomiast dodatni wskazuje na zuzycie mechaniczne pomki
O jakiej pompce mówisz? Jeśli chodzi o vacum to miałem sprawdzane...Sprawdzane było bo miałem sabe hamulce i zaklepywany i obklejamy był weżyk od ciśnienia do serwa...W pompach LUK to ponoć normalka i tak jest naprawiana...Wstawione zostały nowe blaszki/uszczelki....Natomiast pompa w baku...Słychać ją lecz bardzo cicho..Tylko takie bzzzz....
Kolega w Touranie ma taki sam problem z porannym odpalaniem i wymieniał vacum pompe w baku która także jak moja i jego bardzo cicho śmiga. Tylko to bzzz....Teraz bedzie wymieniał oringi na PD....
Ja także ponownie będe zwalał PD i dam do sprawdzenia..Kiedyś czytałem aby wymienić śruby na nowe i jakieś szpilki...
AAAaaa...Jeszcze na forum Passata wyczytałem, że ludzie także wymieniają rozrusznik na 11-sto zębowy bo w naszych ponoć jest dzięsięciozębowy...Ponoć to także pomaga w wielu przypadkach..
Pozdro...