Volkswagen Golf MK5

By rusek1946 -  09 sie 2022, 2:54
 kujawsko-pomorskie
#289291
Witam, proszę o pomoc w ocenie logów, mianowicie problem pojawia się na wysokich obrotach - powyżej 4000 obr/min auto nie jedzie - wyraźnie czuć że traci ciąg
Przy 4tyś/obr doładowanie ma na poziomie ok 0,6bar po czym stopniowo ze wzrostem obrotów zamyka N75 i ogranicza doładowanie do ok 0,2bar ( jeśli dobrze czytam logi?)

Wykonałem logi (Trzeci bieg od ok. 1500obr/min do odcięcia) grup: 01 02 20 26 31 33 103 115 118 i 230
http://vaglogi.pl/log-002_033_031_LnKPVd.html
http://vaglogi.pl/log-003_020_026_U6a4W4y.html
http://vaglogi.pl/log-103_230_001_dZRFd60.html
http://vaglogi.pl/log-115_118_4Wv0j01.html

Auto to Golf V Gti (skrzynia manualna) - seryjnie AXX, kupiony z pękniętym rozrządem, a na jego miejsce wstawione zostało BWA

Silnik pracuje równo, zapłony nie wypadają, oleju nie bierze
Wymieniona odma
Rozrząd- pasek i łańcuch z napinaczem
Olej + filtr oleju i powietrza
Dolot pod kątem nieszczelności sprawdzony

Znalazłem w sieci podobny temat gdzie kolega miał prawie identyczny problem, lecz u niego zaniżone były wskazania MAF sensora - jego problem był spowodowany nagarem w dolocie, z tym że w moim przypadku uważam że wskazania MAF są w porządku

Gdyby ktoś mógł rzucić okiem byłbym wdzięczny :)