Volkswagen Golf MK5

Awatar użytkownika
By VCX_7 -  02 lip 2023, 11:18
 śląskie
#290452
1 Fault Found:
19058 - Linear Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1 Pump Current Trim Circuit: Open
P2626 - 008 - Implausible Signal - Intermittent
Freeze Frame:
RPM: 1792 /min
Mass Air / Rev.: 92.7 mg/str
Voltage: 5.100 V
Bin. Bits: 00000100
RPM: 1376 /min
Mass Air / Rev.: 87.2 mg/str
Voltage: 5.100 V
Bin. Bits: 00000100

Która to sonda, za czy przed katalizatorem?, da się coś zmierzyć/sprawdzić, aby nie wymieniać na pałę. Zapewne grzałkę, czy nie ma przerwy, potem jej zasilanie - chyba 12-14V?, oraz napięcie przewodu sygnałowego od 0.9-1.0V ? ( Te pomiary przy odłącznej wtyczce ) .
Coś więcej w blokach VCDS?
Z góry dziękuję :)

Dodano po 23 godzinach 14 minutach 21 sekundach:
No tak wszystkie spece na wakacjach, zazdroszczę :) .

Dodano po 10 godzinach 42 minutach 53 sekundach:
Może polecicie jakiś tańszy zamiennik do tej sondy przez katalizatorem ?
Awatar użytkownika
By VCX_7 -  03 sie 2023, 21:53
 śląskie
#290571
Hi Dex, właśnie tą polecili mi koledzy na Elektrodzie, siostrzeniec się pospieszył zrobił wujkowi prezent i założyłem
ME PREMIUM ME-001625 OE 06A906262BR, gra i buczy, jak długo to się okaże.
Awatar użytkownika
By VCX_7 -  04 sie 2023, 9:44
 śląskie
#290576
Mettenoos pisze:
03 sie 2023, 22:59
VCX_7 pisze:
03 lip 2023, 21:15
Sensor B1 S1
Tak jak @Dexter23pl napisał, B1 S1 czyli Bank 1 Sensor 1 to pierwsza przed katem a sonda B1 S2 czyli Bank 1 Sensor 2 to duga za katem. W silniku rzędowym 4 cylindrowym zawsze jest tylko Bank 1
Dzięki za poszerzenie mojej wiedzy :) , wracając do sondy siostrzeniec twierdzi, że znajomy sprzedawca polecił ten egzemplarz, który najczęściej wybierają mechanicy ( zapewne ze względu na cenę ), rzekomo żadnych reklamacji.
Może się komuś przyda, wykręciłem kluczem oczkowym 22 z góry, po rozcięciu oczka, aby przeszły przewody do środka i nie przeszkadzały przy kręceniu.