#113598
Kilkanaście minut temu odpaliłem auto (stało 5-6 godzin). Dodam, ze na lekkiej pochyłości. Zawsze staram się by stało równo (jak w garażu to wtedy po odpaleniu prawie nigdy nie słychać łańcucha). Na Motulu XClean 5W40 zrobiłem jakieś 2400 km.
Po odpaleniu usłyszałem łańcuch rozrządu, ale że nieraz tak miałem to myślę nic, bo sekunda dwie to nic.
Wracając po nagrzaniu usłyszałem dziwne dzwonienie przy wyższych obrotach (powyzej2,5 może 3 tys. rpm). Dodatkowo przy zwianie biegów czasem słychać - takie coś dziwnego. Jakby wysprzeglik... nie wiem.
Podłączyłem auto po dojeździe do garażu pod "kompa" (symbian + elm 327bt) i mam błąd NOxa (jak zawsze) i:
(od razu zrobiło mi się ciepło jak to przeczytałem)
(oczekujacy DTC) P0016 - cranshaft Position - Camshaft Correlation Bank 1 Sensor A
Myślę, że to może nie rozrząd i miałem obawy o pasek wielorowkowy - lekko ciepły po 6 km, na węch pod maską czuć jakby gumę. Moze sie przestraszyłem, ale jakby światła pozycyjne lekko rpzygasały jak naciskam włącznik szyb na wyłączonym silniku. Aku mam 6 mies - Centra EXIDE.
Pomocy, co robić ?
Po odpaleniu usłyszałem łańcuch rozrządu, ale że nieraz tak miałem to myślę nic, bo sekunda dwie to nic.
Wracając po nagrzaniu usłyszałem dziwne dzwonienie przy wyższych obrotach (powyzej2,5 może 3 tys. rpm). Dodatkowo przy zwianie biegów czasem słychać - takie coś dziwnego. Jakby wysprzeglik... nie wiem.
Podłączyłem auto po dojeździe do garażu pod "kompa" (symbian + elm 327bt) i mam błąd NOxa (jak zawsze) i:
(od razu zrobiło mi się ciepło jak to przeczytałem)
(oczekujacy DTC) P0016 - cranshaft Position - Camshaft Correlation Bank 1 Sensor A
Myślę, że to może nie rozrząd i miałem obawy o pasek wielorowkowy - lekko ciepły po 6 km, na węch pod maską czuć jakby gumę. Moze sie przestraszyłem, ale jakby światła pozycyjne lekko rpzygasały jak naciskam włącznik szyb na wyłączonym silniku. Aku mam 6 mies - Centra EXIDE.
Pomocy, co robić ?