#285421
Witam,
Koledzy sorry, że zakładam nowy temat ale nie potrafię znaleźć konkretnych precyzyjnych odpowiedzi.
Szukam auta na tor no i na pierwszym miejscu przyszły mi do głowy ep3 Type R, Clio 3 RS i Megane 2 Rs lub R26...
Dwa pierwsze pasują mi najmniej bo to wolnossaki, co do Megane to ceny potrafią być chore więc pomyślałem tak...
Czemu nie Golf 5 GTI? Hamulce wiem, że słabe ale... motor w porządku i podatny na mody, części tanie, skrzynie manualne całkiem nieźle, zawieszenie przyzwoite i tyl wielowahacz ... ale mam do Was jednak kilka pytan:
1. Który kod silnika polecacie i czy ma to jakieś znaczenie?
2. Która skrzynia biegów manualna jest najmniej problematyczna i jakie ogólnie były w 5 Gti stosowane? (chodzi mi o kody 02T? 02e?) Da się to jakoś sprawdzić na odległość przed zakupem?
3. Czy ktoś przerabiał temat szpery do manuala? Np. VAL RACING? Na co trzeba zwrócić uwagę?
4. Czy znacie jakieś sprawdzone rozwiązania na poprawę hamulców w 5 GTI? Może przeszczep z S3 lub Leona?
5. Może ktoś ma track car 5 GTI i może parę rzeczy podpowiedzieć?
Podsumowując ładnego Golfa kupię w okolicy 20tys+, szpera jeśli podejdzie VAL to 2k, hamulce 3k, wybebeszenie i fotel i wstępnie auto gotowe...
Na zachodzie jest to dość popularny track car... nie wiem czemu u nas tak mało informacji. Tak mało tych modeli na torach?
Pozdrawiam i dziękuję za odpowiedzi
Koledzy sorry, że zakładam nowy temat ale nie potrafię znaleźć konkretnych precyzyjnych odpowiedzi.
Szukam auta na tor no i na pierwszym miejscu przyszły mi do głowy ep3 Type R, Clio 3 RS i Megane 2 Rs lub R26...
Dwa pierwsze pasują mi najmniej bo to wolnossaki, co do Megane to ceny potrafią być chore więc pomyślałem tak...
Czemu nie Golf 5 GTI? Hamulce wiem, że słabe ale... motor w porządku i podatny na mody, części tanie, skrzynie manualne całkiem nieźle, zawieszenie przyzwoite i tyl wielowahacz ... ale mam do Was jednak kilka pytan:
1. Który kod silnika polecacie i czy ma to jakieś znaczenie?
2. Która skrzynia biegów manualna jest najmniej problematyczna i jakie ogólnie były w 5 Gti stosowane? (chodzi mi o kody 02T? 02e?) Da się to jakoś sprawdzić na odległość przed zakupem?
3. Czy ktoś przerabiał temat szpery do manuala? Np. VAL RACING? Na co trzeba zwrócić uwagę?
4. Czy znacie jakieś sprawdzone rozwiązania na poprawę hamulców w 5 GTI? Może przeszczep z S3 lub Leona?
5. Może ktoś ma track car 5 GTI i może parę rzeczy podpowiedzieć?
Podsumowując ładnego Golfa kupię w okolicy 20tys+, szpera jeśli podejdzie VAL to 2k, hamulce 3k, wybebeszenie i fotel i wstępnie auto gotowe...
Na zachodzie jest to dość popularny track car... nie wiem czemu u nas tak mało informacji. Tak mało tych modeli na torach?
Pozdrawiam i dziękuję za odpowiedzi