#29087
Witam. Proszę o poradę odnośnie interpretacji błędu odczytanego za pomocą VCP+K. Chodzi o błąd oznaczony 17443 (0x4423) : E1 P1035 Czujnik zawartości tlenków azotu G295 sygnał niezrozumiały Górna granica przekroczona Lamp ON, który odpowiedzialny był za zaświecenie się kontrolki silniczka na desce rozdzielczej. Dodam że 2 lata temu wymieniałem tzw. sondę nox oznaczoną jako czujnik G295 i słono mnie to kosztowało (1500 zł do kupienia jedynie w serwisie VW). Czy znowu nastąpiła powtórka z rozrywki czy jest to związane np. ze złym spalaniem. Auto to Golf V z 2004 r. silnik 1,4 FSI. Z góry dziękuję za odpowiedzi.
P.S.
Dodam jeszcze bo to być może będzie istotne, że dwukrotnie kontrolka silnika zapalała się gdy silnik osiągał 700 obr/min po ich obniżeniu z wyższych obrotów podczas dojechania i oczekiwania na zmianę świateł na skrzyżowaniu lub na przejeździe kolejowym. Czyli wskazywałoby to moim zdaniem na nieprawidłowe spalanie na niskich obrotach. Czy mam rację czy jednak jest inaczej?
P.S.
Dodam jeszcze bo to być może będzie istotne, że dwukrotnie kontrolka silnika zapalała się gdy silnik osiągał 700 obr/min po ich obniżeniu z wyższych obrotów podczas dojechania i oczekiwania na zmianę świateł na skrzyżowaniu lub na przejeździe kolejowym. Czyli wskazywałoby to moim zdaniem na nieprawidłowe spalanie na niskich obrotach. Czy mam rację czy jednak jest inaczej?
Golf MK5 1,4 FSI 2004 r. Trendline