#114972
4mm ponad maxem to sporo tak jak kolega wczesniej napisał szkoda uszczelniaczy .Ja na Twoim miejscu sciągnałbym tak ze 100 - 150 ml
A u mnie jak studiowałem prof od paliw i smarów mówił by jeździć na opaleleoncjo pisze:Piszecie o różnych dodatkach do oleju paliw- Pamiętam jak wykładowca dr zajmujący sie paliwami mówił ze wszelkie dodatki służą jedynie nabijaniu producentom pieniędzy i mogą tylko zaszkodzić bo zmieniają strukturę chemiczna danego oleju, zaprojektowanego pod daną normę (klasę) (mówimy o dobrych oryginalnych produktach) To samo tyczy się paliw-. Benzynę też można dłużnej przechowywać w rezerwie(np kanistrach) na czarna godzinę niż olej napędowy który traci swe właściwości po jakimś czasie.
Opał nie jest najwiekszym problemem dla diesla-najgorsze jest chrzczone paliwo czyli opał z dodatkiem kwasu który ma na celu zmiany barwy na ON- Niszczy zbiorniki metalowe i układ paliwowy no i silnikMario V pisze: A u mnie jak studiowałem prof od paliw i smarów mówił by jeździć na opale
na szczęście mamy plastikoweleoncjo pisze:Niszczy zbiorniki metalowe
Mario V pisze:
A u mnie jak studiowałem prof od paliw i smarów mówił by jeździć na opale
Ten Mobil 5W40 nie posiada specyfikacji 505.01 a ty go lejesz ? - ale sorry chyba że masz wtrysk bezpośrednijakub111 pisze:ja leje 5w40 mobila i oleju nie ubywa,na castrolu kolo litra co 10tys ubyhwalo.
Mechanik mi powiedzial a zebym unikal oleju castrol wiec tak zrobilem i wyszlo na dobre
każdy TDI ma direct injection czyli wtrysk bezpośredni al co racja to racja, powinien lać Mobil Super 3000 XE 5W-30 albo Mobil 1 ESP Formula 5W-30BRUNO55 pisze: ale sorry chyba że masz wtrysk bezpośredni
unseen pisze:Ktoś przypomni dokładnie którego Millersa XF szukać ,potrzebny nie koniecznie pod DPFa i nie musi być LL . Mogą byc namiary na sprawdzonego dostawcę . Dzięki