krz_p pisze:bercik-20 pisze:
Piszesz ze w przeliczeniu 1000 zl za wymiane, ale zobacz ila zarabiasz na miesiac to wyjdzie ci ze raptem za wymiane wezma jednodniowke.
no to ładnie pojechałeś, mało kto zarabia w angli 1000 zł dziennie i nie mam tu na myśli jedynie Polaków!
jakby kolega tyle zarabiał, to na pewno nie myślałby o samodzielnej wymianie klocków
Po pierwsze nie wie w ktroym miejscu napisalem ze zarabia sie w Angli 1000 zł dziennie,
po drugie post dotyczył wymiany sprzegla i dwumasy anie zeadnych klockow.
Chodziło podajecie link blog furmanka jetta gdzie jest pokazane jak to wymienic.
Ja robilem to nie raz, i wcale nie jest tak pieknie. trzeba miec pozadne klucze najlepiej pneumatyczny do odkrecania choziazby srub przegubow. Tam na stronie pokazane jest ze lewa polos l wystarczy podwiesic, ja ja wyciagam czyli ,odkrecam przegub takze od strony kola, bo cholernie ciezko wyjac skrzynie bez tego .
a gdzie reszta, mielismy tu na forum gdzie sam pisalem i doradzalem a mianowice ze po zalozeniu u mechanika ktory ma pojecie i wie co jak byly problemy ze potrafi zagiac se blacaha uszczelniajaca pomiedzy silnikiem a skrzynia i pozniej po rozgzraniu silnika cos tarlo.
A tu kolega prubuje sie sam za takie cos zabierac nie majac pewnie wszystkich narzedzi i wiedzy co i jak .
Moje zdanie jezeli na czyms sie snie znam albo cos jes skpmlikowane nie biore sie za to. wole zrobic jakies nadgodziny i robic co potrafie
i dac zrobic komus kto tego nie schrzani.
Niech sie wypowiedza Ci ktorzy sami w V golfir wymieniali sprzeglo i jakimi narzedziami .
I ile czasu im to zajelo.