#275799
Aku jest nowy rozrusznik tez byl wymieniany na inny i jest to samo i na tym filmiku to jest delikatnie slychac w rzeczywistości jest duzo glosniej. Wszystko zaczęło sie po wymianie pierwszego kompletu sprzęgła
Za wolno kręci i zapłon następuje zbyt późno przy zbyt niskich RPM, zanim odpali dostaje więcej paliwa a jak już odpali to efekt walnięcia a dlaczego na ciepłym? Była gdzieś juz o tym mowa i była nawet pokazana mapa startowa dla ciepłego silnika przy różnych temperaturach, ma na to wpływ ogólny stan silnika, rozrusznika. Było o tym na forum https://www.vwgolfv.pl/viewtopic.php?t= ... 35#p245800
Jak większym zębem prostownik skoro tam podobno nie da sie zastosować nic innego niz to co jest .Mettenoos pisze:No i fajnie, ja dwa razy postawiłem na akumulator a raz na rozrusznik z zębem więcej i ani razu się nie pomyliłem
Te auta niedługo osiągną pełnoletność, młodsze już nie będą, wiadomo że wszystko się zużywa, istotne jest to, że niekiedy i przy nowym rozruszniku potrafi szarpać na ciepłym, ciekawe co wówczas byś wymyślił
Ile lat ma akumulator? To że go naładowałeś nie oznacza, że przywróciłes mu fabryczne wartości rozruchowe. Regeneracja rozrusznika a nawet wymiana na 11 zębny z 1.6 TDI w połączeniu z nowym akumulatorem o prądzie rozeruchu powyżej 700A wg EN na 100% wyeliminuje efekt szarpnięcia podczas rozeruchu. W tej chwili zapłon następuje przy zbyt niskich rpm i stąd efekt szarpnięcia podczas rozruchu. W dwóch autach to przerabiałem. Synchro wałka mieści się w normie ale to i tak nie byłby powód szarpnięcia podczas rozruchu.