#285589
Panowie szybkie pytanie. Wymieniałem oba zaciski oraz prowadnice. Nowe prowadnice włożyłem jak poszło. Dopiero teraz okazało się że stare mają różne wielkości jedna jest dłuższa druga krótsza z jakimiś wglebieniami.
W nowym zestawie obie byly tej samej długości więc włożyłem jak poszlo.
Chcę przełożyć na stare bo dalej coś nie tak jest, jakby jedna tarcza bardziej lapala. Jak te prowadnice mają iść gdzie dłuższa a gdzie krótsza? Ewentualnie te nowe o tej samej długości jak je włożyć bo jedna jest inna od drugiej ma takie jakby obramowania. Szukałem na necie ale nic konkretnego.
Były takie
A włożyłem takie z prawej strony
A takie z lewej, czemu nie pytajcie. Quick Break 113-1346X
Z lewej włożyłem spowrotem ori na sztukę. I teraz nie wiem co robić. Czy wkładać ori jeżeli tak to jaka kolejność, u góry krótsza? Czy zostawic te nowe mimo że ta sama dlugosc?
Problem jest taki że podczas hamowania prawy tył trochę bardziej się nagrzewa niż lewy. W lewym są stare prowadnice w prawym nowe.
W nowym zestawie obie byly tej samej długości więc włożyłem jak poszlo.
Chcę przełożyć na stare bo dalej coś nie tak jest, jakby jedna tarcza bardziej lapala. Jak te prowadnice mają iść gdzie dłuższa a gdzie krótsza? Ewentualnie te nowe o tej samej długości jak je włożyć bo jedna jest inna od drugiej ma takie jakby obramowania. Szukałem na necie ale nic konkretnego.
Były takie
A włożyłem takie z prawej strony
A takie z lewej, czemu nie pytajcie. Quick Break 113-1346X
Z lewej włożyłem spowrotem ori na sztukę. I teraz nie wiem co robić. Czy wkładać ori jeżeli tak to jaka kolejność, u góry krótsza? Czy zostawic te nowe mimo że ta sama dlugosc?
Problem jest taki że podczas hamowania prawy tył trochę bardziej się nagrzewa niż lewy. W lewym są stare prowadnice w prawym nowe.